Samle Box
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 20-10-02 22:11

Har lige en forspørgelse Ang. hvordan man løser problemet for at undgå at
bytte stik i sit lydkort når man har højtaler/Headset/og et jackstik til DVD
(Lyd).

Har kikket lidt her og lidt der, www.edbpriser.dk Osv..........uden held?

Har du/i en løsning til mig,vil jeg være meget taknemmelig.

På forhånd tak for hjælpen.

Carsten

Fra : LK

Dato : 20-10-02 22:50

"Carsten Pedersen" <caraem@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har kikket lidt her og lidt der, www.edbpriser.dk Osv..........uden held?
>
> Har du/i en løsning til mig,vil jeg være meget taknemmelig.

Man smutter forbi den nærmest elektronik butik (evt.www.brinck.dk hvis man
bor i københavn), her køber en 3-4 jack 2.5mm hunstik samt 2 stk phono hun
stik til chassi montering, og en lille kasse hvor det hele kan være i, så er
det bare hjem og igang med boremaskine og loddekoble.
Sådanne har jeg selv gjort, og har ingen problemer med at have alle tingende
tændt samtidigt.

--
LK
www.krall.dk

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 20-10-02 23:41

Jeg følger opskriften............mange tak.........Carsten

Fra : jaes@mail.dk

Dato : 21-10-02 15:44

> [...]
>
> Har kikket lidt her og lidt der, www.edbpriser.dk Osv..........uden held?
>
> Har du/i en løsning til mig,vil jeg være meget taknemmelig.

Kig evt. på http://asp.webconsult.dk/privat/ShowPage.asp?ID=69

Jannik