En tilløbende killing....
Fra : Sidse

Dato : 20-10-02 18:13

Hej med jer.
Ja som det fremgår af overskriften er jeg blevet en killing rigere. den sad
foran køkkendøren og pev i morges, og jeg blev jo selvfølgelig nød til at
fodre den lidt. Min kæreste er ikke så glad, jeg havde jo en kat i forvejen
og det er nok, så jeg må jo nok aflevere den på et internat. den er ikke
rigtig menneskevant, men jeg har haft fat i den et par gange og den er meget
kælen. den er også meget buttet, men ikke ret gammel måske 8 uger. Min egen
Samson har leget med den hele dagen, så nu ligger den i garagen og sover i
en dejlig varm kasse. den er bare kær. hvis I kender nogen som er
interesseret er I velkommen til at kontakte mig. den befinder sig på stevns
og jeg tror det er en hankat. den er gråstribbet!

knus Sidse
sidse@gsx.dk