modem væk
Fra : Jette Vangsgaard

Dato : 20-10-02 18:27

Hej
Jeg er "kommet" til at ominstallere pc´en og nu er jeg da helt på den. Nu
kan jeg hverken finde modem eller lydkort igen. Nogen der kan forklare mig
hvordan jeg har fået modemet smidt ud af systemet, eller endnu bedre -
hvordan finder jeg det igen. Jeg ved godt at man ikke skal pille ved noget
man ikke har forstand på, men det har jeg altså gjort alligevel. Håber at en
venlig sjæl kan hjælpe. Det er frøvrigt win 2000 jeg har installeret.
Jette

Fra : jan

Dato : 20-10-02 18:39

du kunne kontakte en der har forstand på det, og lade ham guide dig igennem
det, så lære du en del *SS*

Fra : Leony

Dato : 21-10-02 08:33

> [...]

en
> venlig sjæl kan hjælpe. Det er frøvrigt win 2000 jeg har installeret.

For at finde hardware der ikke er tilsluttet skal du gå ind i kontrolpanelet
og trykke på Tilføj/fjern hardware ikonet.
Så scannes der for nyt hardware.
Det er en god ide at have driverne (disse blev sikkert leveret på
diskette/cd sammen med produktet).
Hvis det er onboard så kan driverne findes på bundkortsproducentens
hjemmeside.
Prøv evt at pille modem/lydkort ud og sæt tilslut dem igen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jette Vangsgaard