HP 970Cxi: Problem med 2 vejs kommunikatio~
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 20-10-02 18:24

Hejsa.

Jeg er netop stødt på ovenstående problem når jeg prøver at tjekke det
anslåede blækniveau.
Jeg kan ikke huske om det overhovedet har virket under XP men det virkede
under Win 98. Jeg har nyeste drivere fra HP.
Alligevel får jeg følgende meddelse når jeg vil tjekke niveauet:

"Computeren kan ikke etablere tovejskommunikation med enheden".

Printeren er ikke tilsluttet via USB.

--
Mvh.

Kenneth (Fjern "FJERNDETTE" i mail adr. ved direkte svar)

Fra : sfc

Dato : 20-10-02 18:45

> Printeren er ikke tilsluttet via USB.

Parallel kablet skal også understøtte tovejskommunikation.

Mvh sls

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 20-10-02 18:56

> Parallel kablet skal også understøtte tovejskommunikation.
>
> Mvh sls

Det tror jeg også det gør eftersom at det virkede uden problem under
Win98Se.

Fra : Martin Østerberg

Dato : 21-10-02 06:58

On Sun, 20 Oct 2002 19:56:28 +0200 skrev "\(: MarlboroMan :\)"
<kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> .

>Det tror jeg også det gør eftersom at det virkede uden problem under
>Win98Se.

Mener også at BIOS skal være med på legen...er det checket ?

VH Martin

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 21-10-02 07:34

> Mener også at BIOS skal være med på legen...er det checket ?
>
> VH Martin

Hmmm, niksen.

Det må jeg hellere checke senere. Tak for forslaget.

Fra : J Larsen

Dato : 21-10-02 08:12

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3db2e691$0$3381$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa.
>
> Jeg er netop stødt på ovenstående problem når jeg prøver at tjekke det
> anslåede blækniveau.

Har samme printer og kan godt se blækniveau.

> Jeg kan ikke huske om det overhovedet har virket under XP men det virkede
> under Win 98. Jeg har nyeste drivere fra HP.
> Alligevel får jeg følgende meddelse når jeg vil tjekke niveauet:

Jeg har WIN XP home.

> "Computeren kan ikke etablere tovejskommunikation med enheden".

Har du husket at tænde for printeren, den tænder ikke selv ved tjek af
blækniveau.

> Printeren er ikke tilsluttet via USB.

Jeg bruger USB.

> --
> Mvh.
>
> Kenneth (Fjern "FJERNDETTE" i mail adr. ved direkte svar)

Mvh. J Larsen

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 21-10-02 08:29

> Har du husket at tænde for printeren, den tænder ikke selv ved tjek af
> blækniveau.

UPS!

Se der var et klassisk eksemple på en rigtig fejl: 40.

Tak for hjælpen. Nu er der ingen problemer : )

Fra : Martin Østerberg

Dato : 21-10-02 08:57

On Mon, 21 Oct 2002 09:28:46 +0200 skrev "\(: MarlboroMan :\)"
<kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> .

>Se der var et klassisk eksemple på en rigtig fejl: 40.
>
>Tak for hjælpen. Nu er der ingen problemer : )

Glæder mig det er overstået !

Men din fejl 40 fik mig til at tænke på en anden (i helpdisk kredse kendt fejl)
nemlig en såkaldt binær 4 fejl...kan kombineres med en en fejl 128 (binært) og i
yderste tilfælde en fejl 132 (binært).

For at få fejlen frem i lyset skal der bruges fingre...))

VH Martin