TDC ADSL
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 20-10-02 17:35

For X-antal uger siden så jeg en notits i et dagblad om at en eller
anden instans (kan ikke huske om det var Forbrugerrådet, IT &
Telestyrelsen eller hvem det nu måtte være) havde erklæret TDC politik
om ikke at ville levere ADSL medmindre man også har sit fastnetabb. hos
dem ulovlig.
Jeg har imidlertid aldrig hørt mere til det, og svjv. har TDC ikke
ændret deres politik.
Er der nogen der ved hvor en evt. sag ligger pt.?

--
Michael
http://www.vindenand.dk/konkurrencer - vind .dk/.com/.net/.org domæne

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-10-02 17:50

Hej!

Michael Kjærsgård wrote:

> Er der nogen der ved hvor en evt. sag ligger pt.?

Kig et par uger tilbage i denne gruppe, det har "lige" været op og vende.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Free pussy: http://www.broenink-art.nl/maukie.swf

Fra : TBC

Dato : 24-10-02 17:00

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

> Kig et par uger tilbage i denne gruppe, det har "lige" været op og vende.

Ja, det har det, men det gør ingen af os klogere på status egentligt er,
andet end at teleselskaberne endnu ikke agter den slags kunder for mere end
en den støj en maddike's snasken i Uganda giver på kontorerne på Borups alle
(altså hidtil er fuldstændig ignorente i holdning og tiltag)

Så det ubesvarede spørgsmål er stadig: Hvad sker der ?

TBC

Fra : Trigger

Dato : 25-10-02 12:45

> [...]
> (altså hidtil er fuldstændig ignorente i holdning og tiltag)
>
> Så det ubesvarede spørgsmål er stadig: Hvad sker der ?

Det er måske lige hårdt nok sagt, man kan hos TDC Internet bestille ADSL
selvom man ikke har telefoni hos TDC, ring til 80808031 og de vil kunne
hjælpe dig med en bestilling.

/rasm

Fra : TBC

Dato : 25-10-02 21:48

"Trigger" <rasmus.mahler@c.dk> skrev i en meddelelse

> Det er måske lige hårdt nok sagt, man kan hos TDC Internet bestille ADSL
> selvom man ikke har telefoni hos TDC, ring til 80808031 og de vil kunne
> hjælpe dig med en bestilling.

Jeg HAR slet ikke fastnet telefon overhovedet og skal heller ikke have det.
Jeg kan kun få ADSL fra TDC såfremt at jeg har fastnettelefon eller betaler
hvad der tilsvarer abbonementsprisen på en fastnet telefon hos TDC oven i
ADSL abbonementet. Det hedder vist "bærelinje" og må være designet til at
gøre grin med folk der ikke kan regne ifht til prisen på et
fastnetabbonemet.

.....Eller ER der da sket noget nyt ?

Derud over er det også kun Boomtown ADSL der kunne have min interesse fra
TDC ...alt andet er for dyrt ifht andre konkurenter på DSL markedet, men jeg
er blevet afvist hver eneste gang når jeg blot er interesseret i BoomTown
ADSL og intet andet.

TBC