Papir formater i HP 610C!
Fra : Ukendt

Dato : 20-10-02 17:40

Jeg har en HP DiskJet 610C, der kører under WindowsXP, som jeg skal bruge
til at printe "mærkværdige" formater.

Bl.a. skal jeg printe nogle Cd-rom labels der kommer i 5" x 10" format (med
2 labels på hver), men min jeg kan ikke finde noget sted i opsætningen af
printeren hvor jeg kan definerer denne format størrelse.

Er der nogen der ude der kan hjælpe mig?

MVH

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-02 17:37

> [...]
> 2 labels på hver), men min jeg kan ikke finde noget sted i opsætningen af
> printeren hvor jeg kan definerer denne format størrelse.

Du kan se hvilke standard formater din printerdriver tilbyder under
Egenskaber > Enhedsindstillinger. Der er sandsynligvis ikke 5" x 10".

Det bedste er nok at bruge et labelprogram til dine CD-labels, fulgte der
ikke et program med ?

Prøv evt. på Tucows, der er mange CD-label programmer.

Du kan også prøve at se på dette program http://www.fineprint.com/ . Om det
egner sig til CD-labels ved jeg ikke, men det kan tilføre din printer en
masse features, som f.eks. booklet og op til 8 sider på et ark.

I nogle tekst behandlings programmer (f.eks. word) kan du lave en
brugerdefineret sidestørrelse.

--
Kristian