Hvad er adressen på Telia@home smtp-server~
Fra : Thomas Dolberg

Dato : 20-10-02 16:22

Hejsa

Hvad er adressen på telias smtp-server ? Kan ikke finde den nogen
steder i den dokumentation, jeg har modtaget.

mvh Thomas Dolberg

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 20-10-02 20:31

In article <f25c065e.0210200722.4255e3a5@posting.google.com>, Thomas Dolberg wrote:

> Hvad er adressen på telias smtp-server ? Kan ikke finde den nogen
> steder i den dokumentation, jeg har modtaget.

Jeg mener at have set mail100.telia.com nævnt her før. Men ellers har
Telia nogle interne grupper, hvor du bør stille sådanne spørgsmål.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Better tried by twelve than carried by six.

Fra : the joker

Dato : 20-10-02 20:52

"Thomas Dolberg" <dolberg@imv.au.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Hvad er adressen på telias smtp-server ? Kan ikke finde den nogen
> steder i den dokumentation, jeg har modtaget.

den officielle hedder vist mail1.telia.com
det er den de bruger til dialup kunder, skulle også virke på bredbånd

hilsen
Joker