strikkeopskrifter
Fra : danny christensen

Dato : 20-10-02 15:31

Hej

Min kone spørger, om der er nogen, der kender et godt sted på nettet
for gratis strikkeopskrifter.

hej

Fra : sanne

Dato : 21-10-02 10:34

Hej

Hun kan jo prøve at kigge her: http://www.garnstudio.com/design/indexdk.htm
der er mere end jeg gider strikke :)

mange hilsner
Sanne

Fra : tømreren

Dato : 26-10-02 16:23

> Min kone spørger, om der er nogen, der kender et godt sted på nettet
> for gratis strikkeopskrifter.

Sig nu bare det er til dig selv Danny... vi driller ikke...kom nu ud med det

Fra : danny christensen

Dato : 02-11-02 01:34

"t mreren" <bilhifi@ofir.dk> wrote in message news:<3dbab369$0$817$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...

> Sig nu bare det er til dig selv Danny... vi driller ikke...kom nu ud med det
> ..

ja ok - selvfølgelig er det til mig selv - naturligvis - selvfølgelig,
så har du nogen?

tsk.

Fra : Birthe Pedersen

Dato : 03-11-02 14:23

Hej.

Hun kunne melde sig ind i denne gruppe for strikkeglade personer:

Mvh. Birthe P