Udstillingsresultater?
Fra : Jesper & Pernille

Dato : 20-10-02 14:39

Nå, når nu jeg ikke selv har været i Odder - må vi så be' om lidt
resultater fra jer der har været der! Jeg er da nysgerrig....

/Pernille

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 20-10-02 15:18

Hej
Ja, her har du lidt resultater fra kategori IV, min Midas fik sit 4. CAGCIB,
også denne gang havde jeg givet ham Bach´s blomstermedicin og han opførte
sig eksemplarisk, så det kan kun anbefales.
Hans lillesøster Jala-Jala viste sig at være bruntabby i stedet for
chokoladetabby så hun blev farveændret.
BIS blev Nissen´s Argos (en sort orientaler)
BOX blev Mikado si Jeni (en chokoladetortie siameser)
BIS-kastrat blev Vibkjær´s Andre Nidoking (der er en lillaspotted
orientaler)
BOX-kastrat blev Sandum´s Enigma (brunmasket siameser)
BIS-killing Nissen´s Hugo (blåmasket siameser)
BIS ungdyr: Wee-Ko´´s Queenofthenight (sortspotted orientaler)
BIS veteran: Piltofts Asian Pearl (sort orientaler)
Hilsen Vibeke

Fra : Jesper & Pernille

Dato : 20-10-02 16:15

V.Lerche & S.Andersen wrote:
> [...]
> også denne gang havde jeg givet ham Bach´s blomstermedicin og han opførte
> sig eksemplarisk, så det kan kun anbefales.

Dejligt - tillykke med det!

> Hans lillesøster Jala-Jala viste sig at være bruntabby i stedet for
> chokoladetabby så hun blev farveændret.

Øv øv - om igen...

> BIS veteran: Piltofts Asian Pearl (sort orientaler)

Tillykke til Trine!

/Pernille

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 20-10-02 19:01

Hej

Ja, vi var jo med for første gang og er da meget stolte over vores Jasper
NFO som i grp. VIII kl.12 blev ex1, BIV og NOM, så kunne vi bestemt ikke
ønske mere.

Måske I så kan hjælpe med et spørgsmål, i fik jo stemplet hans certifikat
med nomineret, men skulle det også stemples med BIV ?

VH
Gitte

Fra : Camilla Scharff

Dato : 20-10-02 19:46

"Gitte Sacala Eriksen" <DKSACALA@mail.dk> skrev...
> Ja, vi var jo med for første gang og er da meget stolte over vores Jasper
> NFO som i grp. VIII kl.12 blev ex1, BIV og NOM, så kunne vi bestemt ikke
> ønske mere.

Tillykke med det!

> Måske I så kan hjælpe med et spørgsmål, i fik jo stemplet hans certifikat
> med nomineret, men skulle det også stemples med BIV ?

Ikke hvis det allerede står på certifikatet... dommeren skriver BIV'et på
under bedømmelsen af katten (eller efter, når BIV udtages), og hvis
udstillingssekretæren ellers er opmærksom nok, så bør det stå på
certifikatet allerede når I får det. Ellers står det kun på selve
bedømmelsen med dommerens håndskrevne kragetæer, men bør også stemples på
cert'et - kontakt udstillingssekretæren og spørg hvordan I bedst gør.

Mvh. Camilla

Fra : Birgitte

Dato : 20-10-02 21:20

Ja ja vi var afsted med NFO DK True Trust Berlinetta som fik sit andet CAC
og BIV så vi var ganske stolte af Berlinetta
Dog mente dommeren, at Berlinetta levede med et for godt køkken
Der er ingen der skal sige mine katte sulter
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Jesper & Pernille" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> Nå, når nu jeg ikke selv har været i Odder - må vi så be' om lidt
> resultater fra jer der har været der! Jeg er da nysgerrig....
> /Pernille

---
By DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-10-02 22:21

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Ja ja vi var afsted med NFO DK True Trust Berlinetta som fik sit andet CAC
> og BIV så vi var ganske stolte af Berlinetta

Jamen tillykke med det..

Havde i saa Star med..?

> Dog mente dommeren, at Berlinetta levede med et for godt køkken
> Der er ingen der skal sige mine katte sulter

Ok, saa render de for lidt rundt *fniz*

> Missehilsner fra Birgitte
> www.truetrust.dk

Og saa maa mennesket lige markere at jeres "mco-J" kuld bare er saa
soedde *suk, smelte*

Spinbrum & kindgnid til Star fra Melissa..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 21-10-02 00:57

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse
CAC

> Jamen tillykke med det..
> Havde i saa Star med..?

B: Næhhh ham har Sonder her fra NG købt
Star flyttede til sit nye hjem lige før vi selv flyttede til ny gård, og
Star har fået det så godt sammen med Godfather fra mit sidste NFO kuld.
Nu kan han endelig få det light foder han trænger til *S*

> Ok, saa render de for lidt rundt *fniz*
B: Ja ja den er go' med dig *S* Berlinetta hopper og danser jo for at få
mere mad, er det ikke motion i sig selv?

> Og saa maa mennesket lige markere at jeres "mco-J" kuld bare er saa
> soedde *suk, smelte*
B: Jeg bukker og nejer Mit J-kuld er ret lækker, de er så søde og sjove.
Giv Melissa et kæmpe missekram fra mig

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-10-02 01:19

> [...]

> Star har fået det så godt sammen med Godfather fra mit sidste NFO kuld.
> Nu kan han endelig få det light foder han trænger til *S*

Naa *chok*
Ja det er jo ikke saa tosset *GG*

> B: Ja ja den er go' med dig *S* Berlinetta hopper og danser jo for at få
> mere mad, er det ikke motion i sig selv?

Aabenbart ikke nok..
Jeg er daelme glad for Melissa og hendes metode til selvregulering af
foedebehov, hun har hele tiden vaeret en slank dame, dog undtaget naar
hun havde vaeret ude paa sjov..

> B: Jeg bukker og nejer Mit J-kuld er ret lækker, de er så søde og sjove.
JAAHH, godt jeg ikke skal vaelge en af dem, selvom Jell-o nu nok ville
vaere nr 1 med juice som taet nr 2...

> Giv Melissa et kæmpe missekram fra mig

Det goer jeg

Fra : Katrine Nederby

Dato : 21-10-02 00:34

"Jesper & Pernille" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> Nå, når nu jeg ikke selv har været i Odder - må vi så be' om lidt
> resultater fra jer der har været der! Jeg er da nysgerrig....

Jeg havde Sofus (Kanbalu X-ray) og Tabita (Vallue's Tabita) med søndag. De
fik begge deres første CAP og blev desuden begge kaldt op til nominering.
Til min store overraskelse blev Tabita nomineret . Sofus tabte
nomineringen til en smuk somalidreng, men det var også godt nok, for han var
ikke specielt glad for at være der og hvæsede en del. Han havde fået Bach's
flere gange i løbet af dagen, men det ændrede desværre ikke på det faktum,
at han synes udstillinger er noget hø. Jeg har derfor besluttet at
udstillingen idag blev hans sidste, og jeg må nu "nøjes med" at nyde ham
herhjemme. Tabita blev lidt påvirket af Sofus' hvæseri, men tog det ellers
fint og spandt endda under nomineringen, så hun kommer muligvis med igen

Og så lige et tillykke til Charlotte (Lindes) med de flotte reultater. Begge
hendes katte i kat. 1 blev nominerede og Silver blev herefter BIS - ungdyr
Godt gået *s*

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Lindes

Dato : 22-10-02 20:12

Hej Katrine og naturligvis også alle i andre
Det var rigtig hyggeligt at mødes med jer tøzer i søndags (selvom jeg var
lidt stresset) *ss*.

> [...]
Begge
> hendes katte i kat. 1 blev nominerede og Silver blev herefter BIS -
Tusind tak skal du have, det var altså bare for' vildt i søndags *ggg* Jeg
jubler stadig og har slet ikke fået armene ned endnu...
Men jeg er lige kommet hjem fra et 2 dages kursus (skulle være i Vejle
mandag morgen (meget tidlig)), og har slet ikke nået at "prale" til nogen
endnu Chillis fik for resten også sit 3. CAC (er det ikke sådan det
hedder??) og blev dermed Champion.. (skulle lige "prale" lidt mere)..

> [...]
> fik begge deres første CAP og blev desuden begge kaldt op til nominering.
> Til min store overraskelse blev Tabita nomineret ...
Jamen også et stort tillykke herfra Katrine.. det er bare så' flot..
Vi (vores katte) var altså bare for gode i søndags )

Katrine, jeg kan se at din Tabita har Vallue i sin stamtavle - min Silver
har også Vallue i sin stamtavle (hans far er IC. DK. Vallue's Gipsy Boy EXO
ns 22 62), det er da et sjovt sammentræf *ss*

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Lene

Dato : 21-10-02 11:08

Jesper & Pernille wrote:

> Nå, når nu jeg ikke selv har været i Odder - må vi så be' om lidt
> resultater fra jer der har været der! Jeg er da nysgerrig....

Hej Pernille...

Vi var der da med alle 4 skovkatte, og det gik godt
Felix fik sit andet CAGPIB. Lille Bjørn blev ex2 af 2. Nipse blev ex1 ud
af 2. Hule fik sit andet CAPIB og blev også nomineret...Så det var en
god dag for os

> /Pernille

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk