Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Betaling med Dankort på nettet
Fra : PHK

Dato : 20-10-02 12:57

Er der nogen der ved hvad det koster en forretning at man laver en
Dankortbetaling på nettet?

Samme spørgsmål for en engelsk baseret forretning?

--
_
|_|

Fra : Kenneth

Dato : 20-10-02 13:21

> Er der nogen der ved hvad det koster en forretning at man laver en
> Dankortbetaling på nettet?

Tjek http://www.dibs.dk/

Kenneth

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 20-10-02 15:13

d. 20/10/02 14:20 skrev Kenneth på kenneth@REMOVEziax.dk i artiklen
xcxs9.141888$Qk5.5493380@news010.worldonline.dk:

> Tjek http://www.dibs.dk/

og ikke mindst www.pbs.dk, som jo er betalingsformidleren.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 20-10-02 13:24

PHK wrote:

> Er der nogen der ved hvad det koster en forretning at man laver en
> Dankortbetaling på nettet?

1,95 kr plus 0,1% af købsbeløbet.

> Samme spørgsmål for en engelsk baseret forretning?

Udenlandske forretninger vil næppe tage imod Dankort, men deres
omkostning ved VISA/Dankort vil være omtrent som beskrevet for danske
forretninger, der modtager udenlandske kort - op til 5,75% af
købsbeløbet.

http://www.betaling.dk/forret/priser.htm

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : PHK

Dato : 20-10-02 18:18

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvad det koster en forretning at man laver en
> Dankortbetaling på nettet?
>
> Samme spørgsmål for en engelsk baseret forretning?

Tak for hjælpen. Jeg har fået den info jeg skal bruge.

--
_
|_|