adsl i haarby
Fra : Katrine Ærenlund

Dato : 20-10-02 11:41

Hej NG.
Er der nogen der ved hvilke udbydere der tilbyder adsl i Haarby. Jeg har
prøvet at kigge på nettet, men jeg kunne ikke rigtig finde noget.
Knus Katrine

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 20-10-02 11:27

"Katrine Ærenlund" <kaerenlund@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Hej dig.

> Er der nogen der ved hvilke udbydere der tilbyder adsl i Haarby. Jeg har
> prøvet at kigge på nettet, men jeg kunne ikke rigtig finde noget.

Du må da kunne få Sonofon FWA ..... har de ikke en mast i Snave ...?

Hr. Bjørn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-10-02 12:03

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@pFJERNDETTEost3.tele.dk> wrote in message

> Du må da kunne få Sonofon FWA ..... har de ikke en mast i Snave ...?

Så vidt jeg ved, havde sonofon ikke mobildækning i snave?

Nu er det jo heller ikke alle master, der har er blevet udbygget med FWA
udtyr

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 20-10-02 12:06

KLIP

> Så vidt jeg ved, havde sonofon ikke mobildækning i snave?

Hmmm .... så må være derfor at Polle "itte ka´ hit´ u´ a´ t´"...

Hr. Bjørn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-10-02 11:30

"Katrine Ærenlund" <kaerenlund@tiscali.dk> wrote in message

> Er der nogen der ved hvilke udbydere der tilbyder adsl i Haarby. Jeg har
> prøvet at kigge på nettet, men jeg kunne ikke rigtig finde noget.
> Knus Katrine

formenteligt TDC og Tele2, hvis du bor under grænsen for afstanden til
centralen*

*TDC og Tele2 dækker alle Danske centraler

Fra : Steen

Dato : 21-10-02 05:20

_ JApper Tele Danmark Bredbånd dækker. - og virker .Det gør ikke alt ved
Tele2. Da de ikke er 100% oppe og køre endnu.

Steen