Ringen i Viborg?
Fra : Jesper Holgersen

Dato : 20-10-02 11:12

En af mine forfædre var avlsmand i Viborg og dør tragisk ved en rideulykke i
byen, kun 34½ år gl. Ved hans begravelse står han i kirkebogen for Viborg
gråbrødre sogn nævnt som "Peder Hvas ved Ringen". Hvad er Ringen i Viborg,
og eksisterer det/den stadig?

- Jesper Holgersen (http://home1.stofanet.dk/jeho)

Fra : Jesper Holgersen

Dato : 21-10-02 21:44

Jeg kan lige tilføje at det finder sted i året 1793...

- Jesper