MS Windows
briani 27239
hvordan fjerner jeg lyde i winXP?
Fra : Xstatic

Dato : 20-10-02 10:53

Har win XP home edition, SP1.

Og jeg VIL af med de dersens "kliks" når jeg lukker programmer, ikke kun
explorer men også andre programmer end MS.
Jeg har været inde i kontrolpanel under lyde, og vælge "ingen lyde"
under lydtema - men ikke desto mindre er "kliks"ne der alligevel.

Har også været inde i Internet explorer indstillinger og kigge, men
kunne ikke finde noget der heller.

Det må da være muligt?

mvh
Jesper

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole C

Dato : 20-10-02 12:16

Xstatic skrev blandt andet:

> [...]
> Jeg har været inde i kontrolpanel under lyde, og vælge "ingen lyde"
> under lydtema - men ikke desto mindre er "kliks"ne der alligevel.

Prøv denne opskrift:

Find: HKEY_CURRENT_USER\AppEvents\Schemes\Apps\Explorer\Navigating\.current
- Dobbletklik på feltet (Standard) af REG_SZ typen
- Fjern den lydfil som er angivet

--
vh
Ole C

Fra : PiratDK

Dato : 20-10-02 13:28

"Xstatic" <Xstatic.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> under lydtema - men ikke desto mindre er "kliks"ne der alligevel.
>
> Har også været inde i Internet explorer indstillinger og kigge, men

Har du prøvet at slukke for højtaleren ???
UNDSKYLD, men jeg ku' sgu' ikke lade være :p

PiratDK

Fra : Mariusz C

Dato : 21-10-02 11:12

Start > Kontrolpanel > Lyde > Klik på fanen Lyde > Vælg skema ingen lyde >
Tryk Nej > Tryk OK > Vupti!

//XoDeus

Fra : Jesper Skovlund

Dato : 21-10-02 20:41

Tak alle

Jeg forsøgte mig også med standardmetoden, som altså ikke virkede. Fandt ud
af at det var i windows blinds jeg skulle deaktivere lydene. Jeg havde squ
helt glemt at jeg havde win blinds liggende..