Penge tilgode hos Tiscali
Fra : Hjeds

Dato : 20-10-02 10:39

Er der nogen der har erfaringer med hensyn til tilbagebetaling af for
meget indbetalt hos Tiscali?
Jeg sluttede ADSL abonnement hos ovenstående pr 31/5-02, og efter mange
e-mail og telefonsamtaler fik jeg endelig den 20/8 en kreditnota på
beløbet , men det er aldrig lykkedes at få penge tilbage, jeg har talt
med mange medarbejdere både i bogholderi og flere andre steder, det
bliver lovet at pengene bliver sat ind på min girokonto, men stadig uden
resultat, hvad gør man så?
venlig hilsen
hjeds

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus O

Dato : 20-10-02 11:59

"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote

> Er der nogen der har erfaringer med hensyn til tilbagebetaling af for
> meget indbetalt hos Tiscali?

Du kan ligeså godt udtage en stævning med det samme

Tis firmaet ejer vist ikke så meget de er i stand til
at tilbagebetale 'alle' deres kunder det de har tilgode.

Få fat i navnet på den nye adm. direktør og udtag en stævning
og lad os se hvordan de reagerer. Du kunne samtidig lade
Ekstra Bladet m.fl. vide hvordan det er at være kunde hos
Tisfirmaet.
Claus

Fra : Torben Bon

Dato : 20-10-02 14:26

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in news:3db28c49$0$97609
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Du kan ligeså godt udtage en stævning med det samme

Jeg fatter ikke hvad der er sket med det firma. I tiden hvor de hed Image
og Worldonline var de suverænt bedst til alt (stort set). De overholdt
aftalerne og det var ikke noget prob at få penge retur.
Suk

Torben Bon
Email: (fjern underscore i mailadressen)

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 20-10-02 22:17

On Sun, 20 Oct 2002 12:58:34 +0200, "Claus O"
<ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Få fat i navnet på den nye adm. direktør

Ruud Huismann (som sidder i Holland), men Mikkel Børve ville være et
bedre valg.

--
Morten!