Audigy 2 platinum i sort ?
Fra : Sand

Dato : 19-10-02 23:28

Ja er der nogen der ved om det kommer lige foreløbigt ?

Sand

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-10-02 00:33

"Sand" <goopaemiji@ugenstilbud.dk> wrote in message
> Ja er der nogen der ved om det kommer lige foreløbigt ?

Hvad mener du med at det kommer i sort?

Den externe eX box fra Audigy 1, passer skam også til den nye Audigy 2. Som
er sort....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-10-02 01:52

> Den externe eX box fra Audigy 1, passer skam også til den nye Audigy 2.
Som
> er sort....

Hmm, tro ikke på mig alligevel..

Det lyder ivertfald ikke til, at de vil virke sammen.. Da min eX box fint
virker sammen med Soundblaster 1024 player.. Med digital ind/out og det
hele...

Fra : Lord Flasheart

Dato : 20-10-02 23:25

Bjarke Hansen wrote:
> "Sand" <goopaemiji@ugenstilbud.dk> wrote in message
>
> Hvad mener du med at det kommer i sort?
>
> Den externe eX box fra Audigy 1, passer skam også til den nye Audigy
> 2. Som er sort....

Er du sikker? Det interne Audigy drive er ikke kompatibelt med det nye
Audigy 2, idet Creative har vendt stikket 180 grader, så mon ikke de har
gjort noget tilsvarende med Ex boksen?

@nders

Fra : Lord Flasheart

Dato : 20-10-02 23:23

Sand wrote:
> Ja er der nogen der ved om det kommer lige foreløbigt ?

Hvis du mener Ex versionen med den eksterne sorte box, så er svaret nej.
Audigy 2 Platinum 2 Ex kommer ikke før foråret 2003, og er i øvrigt den
eneste version af Audigy 2 som er kompatibelt med ASIO 2.0 i 24/96.
@nders