ALDI Bærbar
Fra : Jimmy

Dato : 19-10-02 22:11

Hej

Den bærbare ALDI sælger på onsdag:

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Har den Mobile processor?
Hvilket mærke og model er det egentligt?

Mener de plejer at have Medion-computere...

Mvh
Jimmy

Fra : Jimmy

Dato : 19-10-02 22:22

"Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message
> [...]
>
> Har den Mobile processor?
> Hvilket mærke og model er det egentligt?
>
> Mener de plejer at have Medion-computere...

http://www.medionshop.de/?Category.Link=30 er deres største model en 2.4

Tillæg til ovenstående spørgsmål : Har den PCMCIA-porte?

Mvh
Jimmy

Fra : -=Madsen=-

Dato : 20-10-02 10:20

Prøv at kikke lidt tilbage i groupen..

<-------------------------->
Fra : Benny Amorsen

Dato : 20-10-02 10:05

http://www.heise.de/newsticker/data/jow-17.10.02-000/

Jeg er rimeligt sikker på det er samme notebook.

Iflg linket er det en desktop-processor. Andet ville nok også være
optimistisk når vi taler om 2.5Ghz til 13,5kDKK.

"Dessen Laufzeit hatte zwei Stunden bei Büroanwendungen und lediglich
80 Minuten bei der Wiedergabe von DVD-Videos betragen."

2 timer er altså ikke meget. Og kun 80 minutters DVD.

1024x768 er heller ikke meget til 15", som c't siger.

"Weniger gefielen beim Professional 24040 auch die mittelmäßige
Tastatur, die schwer wechselbare Festplatte und der einzelne
PC-Card-Schacht."

Der er altså en enkelt PC-Card-port. Men middelmådigt tastatur...

Hvis der er interesse nok kan jeg da oversætte hele artiklen.

Venlig hilsen

Benny Amorsen

Fra : Jimmy

Dato : 20-10-02 10:47

"Benny Amorsen" <benny+nospam@amorsen.dk> wrote in message
> http://www.heise.de/newsticker/data/jow-17.10.02-000/
>
> Jeg er rimeligt sikker på det er samme notebook.

Helt sikkert den samme.
Tak for linket.
Det var det jeg havde brug for til at overbevise mig om ikke at købe den

Mvh
Jimmy

Fra : Hans

Dato : 20-10-02 11:45

> "Benny Amorsen" <benny+nospam@amorsen.dk> wrote in message

> Helt sikkert den samme.
> Tak for linket.
> Det var det jeg havde brug for til at overbevise mig om ikke at købe den

Den er da rimelig anvendelig som optændingsbriket med den varme den må
udvikle.

--
mvh, Hans

Fra : Thomas T

Dato : 20-10-02 12:22

Det er stadig et rigtigt godt tilbud.

ThomasT

Fra : Jimmy

Dato : 20-10-02 12:49

Thomas T" <FJERN-DETTEthth@c.dk> wrote in message
> Det er stadig et rigtigt godt tilbud.

Både og.
Den har en masse kræfter, men når det er på kompromis af batteritid og
varmeudvikling er det ligesom ikke rigtigt det værd, når man skal have en
bærbar.

Så vill ejeg hellere vælge:

http://www.mitac.com/micweb/products/notebook/8575.htm

som på edbpriser koster ca det samme men har mobile processor samt 1280 i
opløsning (Nogle steder står der 1280 - andre 1024)

Mvh
Jimmy

Fra : Devast8or

Dato : 20-10-02 13:30

Hvor står der at den har mobile processor? Er det m'et i "mFCPGA2 "?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jimmy

Dato : 20-10-02 15:55

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> Hvor står der at den har mobile processor? Er det m'et i "mFCPGA2 "?

Det står her -
http://www.edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?ID=1464678212

Jimmy

Fra : Devast8or

Dato : 20-10-02 16:00

Ok. Nu er EDBpriser ikke altid den mest pålidlige kilde, så hvis du har
tænkt dig at købe sådan en fætter, så husk at tjekke med forhandleren først
;)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 20-10-02 16:37

> [...]
>
> som på edbpriser koster ca det samme men har mobile processor samt 1280 i
> opløsning (Nogle steder står der 1280 - andre 1024)

Ja, shit den rykker....

- Battery Life: 1.5 hrs

\MK

Fra : Mikkel Nygaard Hanse~

Dato : 21-10-02 20:56

Er den ikke noget værd?

Er det noget problem at den ikke er Mobile? Alt andet er jo super godt? Ok
opløsningen på skærmen, men ok det kan jeg da leve med. Hvis jeg nu godt kan
klarer den kun har 2 timers batteritid.. Skulle jeg så købe den? Er det
noget problem den bliver varm? Den går vel ikke i stykker af det, så laver
de den vel ikke sådan. Jeg skal bruge en bærbar til skole brug + alt det
spil den kan trække.

Har også overvejet en Vega+ 506 (www.sddata.dk)

Mvh Mikkel.

Fra : jaes@mail.dk

Dato : 21-10-02 22:25

"Mikkel Nygaard Hansen" <the_dark@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er det noget problem at den ikke er Mobile?

Den støjer ofte mere, og bliver meget varm, hvilket skulle bevirke at den
kan blive ustabil, hvis du bruger til resourcekrævende opgaver i længere tid
ad gangen.

> Har også overvejet en Vega+ 506 (www.sddata.dk)

Den har ikke noget godt grafikkort til spil.

Jannik

Fra : GunDog

Dato : 22-10-02 02:38

Lidt billeder af "vidunderet"...

http://www.computist.de/index_oflash.html

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Amorsen

Dato : 22-10-02 07:51

MNH> Er det noget problem den bliver varm? Den går vel ikke i stykker
MNH> af det, så laver de den vel ikke sådan.

Det er godt nok en af de mere optimistiske udtalelser jeg har hørt.

MNH> Jeg skal bruge en bærbar til skole brug + alt det spil den kan
MNH> trække.

Hvis man skal bruge sin bærbare i et rum hvor der sidder andre, er det
ret vigtigt at blæseren ikke kører.

Venlig hilsen

Benny Amorsen