Kold computer
Fra : TM

Dato : 19-10-02 22:01

Hej NG

Jeg har fået problem som jeg er ved at være lidt træt af. Min computer går
kold hele tiden - især når den skal lave noget. Jeg har lige investeret i et
Thermaltake X, med en del kølere og derudover købt en ram køler. Trænger jeg
til at få en ny køler til processeren?

Jeg har især lagt mærke til at den går kold når jeg brænder - den brænder
fint op til 10-20 % og så fryser den bare.
Er der nogen af jer der ved hvad der kan være galt?

--
MVH
TM

"Når man mailer til en fange, må man så vedhæfte en fil...?"
Citat Thomas Wivel

Fra : John Doe

Dato : 19-10-02 22:22

TM wrote:
> [...]
> Er der nogen af jer der ved hvad der kan være galt?
>
> "Når man mailer til en fange, må man så vedhæfte en fil...?"

Kunne måske være dine RAM, der er ved at stå af??!?!?!?! Havde en kammerat,
der var ude for noget ligende. Det hjalp, da han skiftede RAM

John

Fra : TM

Dato : 19-10-02 22:36

> Kunne måske være dine RAM, der er ved at stå af??!?!?!?! Havde en
kammerat,
> der var ude for noget ligende. Det hjalp, da han skiftede RAM

Du er i mange grupper

Men jeg håber ikke det er mine RAM - det er en 512 MB klods...

Men takker for svaret.

Mvh
TM

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-10-02 22:48

"TM" <Tomra@(Nospam)stofanet.dk> wrote in message
> Jeg har især lagt mærke til at den går kold når jeg brænder - den brænder
> fint op til 10-20 % og så fryser den bare.

Controller-problem...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : TM

Dato : 19-10-02 22:51

> Controller-problem...

Hvad skal jeg gøre ved det - nyt bundkort?

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-10-02 05:11

TM wrote:

> Hvad skal jeg gøre ved det - nyt bundkort?

Hvis du er heldig er det måske fixet i den seneste BIOS til dit bundkort.
Har du installeret chipset drivere?

-Sune

Fra : TM

Dato : 20-10-02 23:09

> Hvis du er heldig er det måske fixet i den seneste BIOS til dit bundkort.
> Har du installeret chipset drivere?

Nej det har jeg ikke. Måske nok en god idé. Det lyder bare lidt underligt at
jeg skal gøre det da den før har virket

Mvh
TM

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-10-02 08:19

> Hvad skal jeg gøre ved det - nyt bundkort?

Eller sætte en anden controller i.

Fra : TM

Dato : 20-10-02 23:05

> Eller sætte en anden controller i.

Er det noget man bare lige gør?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-10-02 10:06

> Er det noget man bare lige gør?

Ja. De fås som PCI-kort lige til at stoppe i.

Fra : TM

Dato : 21-10-02 17:30

> Ja. De fås som PCI-kort lige til at stoppe i.

Kan det betale sig i forhold til et nyt bundkort?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-10-02 22:12

> Kan det betale sig i forhold til et nyt bundkort?

Det er op til dig at vurdere...