MS Windows
briani 27239
Virus - bugbear
Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 19-10-02 21:22

Hej NG

Er ny i denne gruppe... så jeg er lidt i tvivl om det er den rigtige gruppe
jeg prøver i!

Har med AGV _ grisoft antivirusprogram testet uden at finde vira Men der
er 4 filer den ikke kan åbne og checke - er det fordi de ikke kan åbnes
eller er det fordi der kunne tænkes at ligge en virus i filerne?

Det er user.dat
userdat.log
userclass.dat
og
userclassdat.log

mvh

Hans

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 19-10-02 22:19

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er ny i denne gruppe... så jeg er lidt i tvivl om det er den rigtige gruppe
> jeg prøver i!

er den rette NG når det gælder virus

Jan Rasmussen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-10-02 22:43

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> wrote in message
> Er ny i denne gruppe... så jeg er lidt i tvivl om det er den rigtige
gruppe
> jeg prøver i!

Du er vist ny på Usenet...

dk.edb.sikkerhed.virus