Søges: PC Højtalere anmeldelser/erfaringer
Fra : Palle Skarby

Dato : 19-10-02 20:25

Har overvejet at skulle benytte min Pc´ere som jukesboks ved en festlig
lejlighed.

Bruger i øjeblikket analog udgang på Soundblaster live "value"

Men måske skulle jeg bruge den digitale for at forbedre kvalitet??

Har et labtech subwoofer system, men det forvrænger når der skrues op...

Kan selvfælgelig også have med MP3 kavliteten, Men hvad anbefales?

Evt. link til tests!?

--
Palle, København NV

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-10-02 23:29

"Palle Skarby" <skarby@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har et labtech subwoofer system, men det forvrænger når der skrues op...
>
> Kan selvfælgelig også have med MP3 kavliteten, Men hvad anbefales?

Altec Lansing producerer mange fine computerhøjttalere.
Personligt kan jeg i høj grad anbefale ATP 3 og ATP 5
Afhængig om du vil ha 2 eller 4 højttalere.
De har også fået meget fine tests rundt omkring
Har dog ingen links på hånden.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 20-10-02 00:28

> [...]
>
> Har et labtech subwoofer system, men det forvrænger når der skrues op...
>
> Kan selvfælgelig også have med MP3 kavliteten, Men hvad anbefales?

Jeg har selv dem her:
http://www.hardinfo.dk/tests/andet/default.asp?ID=122
De spiller godt, ingen forvrængning, selv ikke når jeg skruer op.
De er godt nok af ældre dato, men spiller stadigvæk rigtig godt.
Når nu du har SB live! så bør du nok kigge på et sæt med 4 højttalere og
sub, det giver en bedre lyd end 2 højttalere...
Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002