K: Concord light eller andet Navision prog~
Fra : Jesper

Dato : 19-10-02 20:05

Jeg skulle have brugt Concord eller et andet (nyere) Navision
regnskabsprogram, så det skal gå rigtigt hurtig nu.

HJÆÆÆÆÆÆÆLP

Send mail direkte til mig, da min mailbox er åben hele aftenen og giver lyd
fra sig.

Jesper

Fra : Devast8or

Dato : 19-10-02 20:28

[Posted and mailed]

Brug en markedgruppe istedet for en diskussionsgruppe, så har du nok bedre
held med dig. Du skal nok have fat i dk.marked.privat.edb. Held og lykke i
jagten.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Madsen

Dato : 19-10-02 20:34

Jesper skrev:

> Jeg skulle have brugt Concord eller et andet (nyere) Navision
> regnskabsprogram, så det skal gå rigtigt hurtig nu.

Så prøv dog i en markedsgruppe. Denne gruppe er ikke beregnet til
køb og salg.

<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware>

| Uønskede emner:
| * Køb og salg henvises til dk.marked.*.