MS Windows
briani 27239
Hjælp Netscape spøger ??
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 19-10-02 18:01

Hjælp Netscape spøger ??

Jeg ville lige afprøve Netscape på min pc, men kunne ikke finde ud af at få
min Internet Explorer 6,0 til at være min standartbrowser. Alle link i mails
og news åbnede sig i Netscape, og selvom jeg forsøgte at ændre i
mappeindstillingerne, var der ikke noget der lykkes. Så ud røg
Netscape.....men for h........ jeg har samme problem, kan ikke åbne link i
Internet Explorer????
Jeg har prøvet at downloade Internet Explorer 6,0 for at genindstallere
den, men får besked en nyere version er allerede på din pc og kan derfor
ikke indstalleres...
nogen der har et godt råd ? så jeg kan jage det spøgelse på flugt ) jeg
bruger windovsXP
mvh Kirsten Lehd

Fra : Peter Loumann

Dato : 19-10-02 18:19

"Kirsten Lehd" <ubruelig@spam.dk> skrev:

>Hjælp Netscape spøger ??

Hej Kirsten,

jeg har svaret dig ovre i browsergruppen, hvor du også har postet
spørgsmålet. Hvis du undtagelsesvis synes, der er grund til at poste i
flere grupper, bør du krydsposte med follow-up til en af dem.

Hvis du ikke ved, hvordan du gør det, er der med sikkerhed hjælp at
hente i

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk