Hjælp Netscape spøger ??
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 19-10-02 17:21

Jeg ville lige afprøve Netscape på min pc, men kunne ikke finde ud af at få
min Internet Explorer 6,0 til at være min standartbrowser. Alle link i mails
og news åbnede sig i Netscape, og selvom jeg forsøgte at ændre i
mappeindstillingerne, var der ikke noget der lykkes. Så ud røg
Netscape.....men for h........ jeg har samme problem, kan ikke åbne link i
Internet Explorer????
Jeg har prøvet at downloade Internet Explorer 6,0 for at genindstallere
den, men får besked en nyere version er allerede på din pc og kan derfor
ikke indstalleres...
nogen der har et godt råd ? så jeg kan jage det spøgelse på flugt )
mvh Kirsten Lehd

Fra : Peter Loumann

Dato : 19-10-02 18:13

"Kirsten Lehd" <ubruelig@spam.dk> skrev:

>Jeg ville lige afprøve Netscape på min pc, men kunne ikke finde ud af at få
>min Internet Explorer 6,0 til at være min standartbrowser. Alle link i mails
>og news åbnede sig i Netscape,

Ja, det er en irriterende uvane, som også optræder i mozilla, hver
gang jeg har haft dens options åbne. Fra Kontrolpanel eller fra IE6.
menu Funktioner åbner du Internetindstillinger og vælger fanebladet
Programmer. Dér sætter du hak ved 'Internet Explorer skal kontrollere,
om den er standardbrowser'.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-10-02 18:15

Sat, 19 Oct 2002 18:21:04 +0200, skrev "Kirsten Lehd"
<ubruelig@spam.dk>:

>Jeg ville lige afprøve Netscape på min pc, men kunne ikke finde ud af at få
>min Internet Explorer 6,0 til at være min standartbrowser.

Kontrolpanel => Internetindstillinger => Programmer => Sæt et
flueben ved at IE skal kontrollere at den er standardsbrowser.

Åbn IE og sig Ja til at IE skal værestandardbrowser.

Samme sted kan du sætte, hvilke der skal være satndard mail- og
newsprogram.

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 19-10-02 18:42

> [...]
>
> Åbn IE og sig Ja til at IE skal værestandardbrowser.
>
> Samme sted kan du sætte, hvilke der skal være satndard mail- og

Den mulighed er der ikke ? jeg har sat flueben ved at IE skal kontrollere
at den er standardsbrowser, men nu hvor jeg har slettet Netscape spørger den
ikke når jeg åbner den.
Hvis jeg i din mail klikker på dit link sker der intet, hvis jeg så
højreklikker og vælger gem destination som !!! så står der Netscape
Hybertekst dokument ?? og det har jeg ellers været inde og slette i filtyper
??

mvh Kirsten

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 19-10-02 19:15

> [...]
>
> Åbn IE og sig Ja til at IE skal værestandardbrowser.
>
> Samme sted kan du sætte, hvilke der skal være satndard mail- og

Jeg har nu indstalleret Netscape igen ....men samme resultat..... ;-((
selvom jeg har valgt den anden som standartbrowser kan jeg ikke åbne link ??
mvh Kirsten

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 19-10-02 19:48

> [...]
> flueben ved at IE skal kontrollere at den er standardsbrowser.
>
> Åbn IE og sig Ja til at IE skal værestandardbrowser.

Hej Knud
Nu lykkes det for mig ) jeg skulle i windovs XP åbne kontrolpanel,
Tilføj/fjern programmer, Angiv programadgang-standarter. Dejligt når det
vil som jeg vil ) men jeg syntes denne windovsversion er lidt svær at
vænne sig til...
Tak for hjælpen.
mvh Kirsten