installation af harddisk nr 2...??
Fra : Michaelbs

Dato : 19-10-02 17:17

MIn PC's HD på 40 GB er fuld, og jeg vil gerne købe en ekstra og installere
den... nogen der har et link til en instruktionsvejledning?? både hvordan
man fysisk sætter den til og hvordan man gør PC'en modtagelig overfor en ny
harddisk?? jeg er rimeligt grøn i det her...

Nogen der har et forslag til en lydsvag, hurtig 80 GB Harddisk??
Er de billigere i Tyskland? (netbutikker)

mvh Michael

Bennati Schou ICQ#: 137118118 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : MaRk

Dato : 20-10-02 17:08

> Nogen der har et forslag til en lydsvag, hurtig 80 GB Harddisk??

Seagate barracuda IV 80 gb. den bedste disk.

> Er de billigere i Tyskland? (netbutikker)

Det tror jeg ikke.