Tilslutning af stereo til pc
Fra : Henrik Bøggild

Dato : 19-10-02 16:42

Da jeg er bosiddende i udlandet vil jeg gerne have min stereo tilsluttet
pc'en for at have mulighed for at høre dansk radio i ny og næ. Nu er stereo
og pc desværre ikke placeret ved siden af hinanden, og at trække ledning
gider jeg ikke (for mange døre m.m. der skal paseres). Jeg har hørt at der
skulle findes et interface der muliggør trådløs transmission af signalet fra
pc til stereon. Er dette korrekt? Hvis ja, hvad hedder et sådant og hvor kan
jeg evt. finde det.

Henrik

Fra : Søren Blom

Dato : 19-10-02 18:54

"Henrik Bøggild" <Nospam-Henrik@Boggild.net>
> [...]
fra
> pc til stereon. Er dette korrekt? Hvis ja, hvad hedder et sådant og hvor

Det er rigtig nok at du kan købe et trådløst sær, så man kan sende billede
og lyd trådløst fra computer til TV og Radio. Lige hvad det hedder kan jeg
jo ikke huske. TDC Telebutikkerne sæler det til ca. en 500 kr. efter sigende
skulle det fungere fint, men mere kender jeg desværre heller ikke til det.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 19-10-02 20:37

"Henrik Bøggild" <Nospam-Henrik@Boggild.net> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> pc til stereon. Er dette korrekt? Hvis ja, hvad hedder et sådant og hvor

Gå ind på denne side: http://www.teledanmark.dk/html/forsider/forsiden.html

Vælg e-butik og søg på trådløs.
Så finder du nedenstående.

Johnny

Medion trådløs transmissionssystem 599,00 kr.

Slip for at trække kabler
Med Medions trådløse transmissionssystem slipper du for det evindelige
problem med at trække kabler, bore i vægge og slå søm i lister Du kan
transmittere et elektronisk signal mellem tv, stereoanlæg, pc, video o.s.v.
Systemet leveres med en sender, en modtager og alle nødvendige kabler.