Vurdering af maleri
Fra : Michael Lynge

Dato : 19-10-02 15:37

Hej NG

Jeg har 2 malerier af Jens Jalling - som hører sammen og som ikke er i serie
med andre malerier - faktisk er de meget anderledes. De er 73x35cm begge to.

Hvad vil jeg kunne tillade mig at forlange for dem og er aktion på
laurits.com en god ide?

Billeder fremsendes gerne.

Håber NG´en kan hjælpe.

Mvh
Michael

PS: Hvis nogen er interesseret i at købe dem, så tager jeg gerne imod et
tilbud.

Fra : Susanne

Dato : 25-10-02 17:04

Ham kender jeg ikke, men du kan altid bringe dine ting til Lauritz og få en
vurdering, min erfaring er, at vurderingen her er af samme sikkerhed som BR,
dog har jeg bemærket, at hvis der er mindstepris er der sjældent bud. du vil
aboslut få den bedste pris hvis der er en privat liebhaver til dine
billeder, fremfor hvis de købes op af en forhandler, så det er lidt af et
spil - hilsen fra en privat samlerfamilie, som har købt hos Lauritz de
sidste 2 år. PS vi har talt med Lauritz*s malerivurderingsmand i Ballerup -
han virker ganske kompetent. Alt dette uden forbindene, har ingen kommerciel
interesse i firmaet.
mvh Susanne