nye billeder af mine små hårbolde
Fra : Sanne Schmidt

Dato : 19-10-02 14:59

hejsa med jer

Så er der lidt at kikke på for dem der har lyst, da jeg har lagt nye
billeder ind af vores små hårbolde (killinger) som slet ikke er så små mere.

Det er nu de er sjove og frække, og de giver os da ofte en grin med på vejen

Hilsen Sanne

http://www.silver-heart.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-10-02 18:52

"Sanne Schmidt" <sanne@silver-heart.dk> writes:

> hejsa med jer
>
> Så er der lidt at kikke på for dem der har lyst, da jeg har lagt nye
> billeder ind af vores små hårbolde (killinger) som slet ikke er så små mere.

Eller rettere for dem som kan...

Netscape gaar ned ved forsoeget og konqueror har ikke java *og faar
det heller ikke*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 19-10-02 21:41

> Eller rettere for dem som kan...
ja jeg ved det godt med netscape 6.0 skulle kunne se det

her er linket til mit A kuld
http://www.silver-heart.dk/da/bilakuld.html

og her er mit B kuld
http://www.silver-heart.dk/da/bkuldbill.html

jeg håber det hjælper dig lidt så
Hilsen Sanne

http://www.silver-heart.dk

Fra : AEK

Dato : 19-10-02 22:06

"Sanne Schmidt" <sanne@silver-heart.dk> skrev i en meddelelse

> og her er mit B kuld
> http://www.silver-heart.dk/da/bkuldbill.html

Hej Sanne !

Hvis jeg måtte få en 4.kat - så var Binna afsat til mig, hvis det var ok med
dig.
Men desværre - kæresten siger nej til en mere....

/ Anya

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 21-10-02 01:40

Hejsa

Binna er også kær, jeg ville gerne beholde hende men manden siger nej ikke
flere lige nu, der kommer en ny om et par dage nemlig*SS*
Så jo det ville være okay med mig

Hilsen Sanne

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 21-10-02 02:02

> Binna er også kær, jeg ville gerne beholde hende men manden siger nej ikke
> flere lige nu, der kommer en ny om et par dage nemlig*SS*
> Så jo det ville være okay med mig

glemte lige at sige at i da er meget velkommen til at komme og kikke*GG*
(skal nok prøve at være sød nu og ikke lokke)

Hilsen Sanne

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-10-02 22:32

"Sanne Schmidt" <sanne@silver-heart.dk> writes:

> ja jeg ved det godt med netscape 6.0 skulle kunne se det

Jeg koerer netscape 7.0 fordi 6.0 var lige lovlig aaben i alle ender,
men det kan ogsaa vaere min java-fortolker for der er gaaet totalt ged
i det java siden jeg gik over til linux..

> her er linket til mit A kuld
> http://www.silver-heart.dk/da/bilakuld.html
>
> og her er mit B kuld
> http://www.silver-heart.dk/da/bkuldbill.html

Tak skal du have..
De er bare flotte og soede, godt jeg ikke skal vaelge mellem dem..*S*

> jeg håber det hjælper dig lidt så

Alletiders..

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 21-10-02 01:42

> Tak skal du have..
> De er bare flotte og soede, godt jeg ikke skal vaelge mellem dem..*S*

Var så lidt*S*

Hilsen Sanne

http://www.silver-heart.dk