Leverkræft
Fra : eravn

Dato : 19-10-02 14:42

Min far har fået konstateret leverkræft. Er der nogen som kan hjælpe mig med
at finde links, kontakter(Danmark-udland) hvor jeg kan finde oplysninger
eller behandling til ham.

Tak på forhånd.

send dit svar her eller på erwinravn@hotmail.com

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-10-02 16:01

eravn wrote:

> Min far har fået konstateret leverkræft. Er der nogen som kan hjælpe mig med
> at finde links, kontakter(Danmark-udland) hvor jeg kan finde oplysninger
> eller behandling til ham.

Der findes en del materiale på Kræftens Bekæmpelses hjemmeside på
http://www.cancer.dk, hvor der også er et debatforum. Her er også
oplysninger, der kan hjælpe pårørende gennem sygdommen.

Prøv også Netdoktor på http://www.netdoktor.dk, hvor der ligeledes er
såvel oplysninger som et debatforum.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Chillydk

Dato : 21-10-02 15:01

"eravn" <eravn@ii.dk> skrev i en meddelelse
> Min far har fået konstateret leverkræft. Er der nogen som kan hjælpe mig
med at finde links, kontakter(Danmark-udland) hvor jeg kan finde
oplysninger
eller behandling til ham.

<<Leverkræft er en alvorlig diagnose. Jeg vil foreslå at du kontakte
Hepatitis Foreningen enten på telefon 43 62 88 21 eller via deres hjemmeside
www.hepatitisforeningen.dk Jeg ved de har en del info om og en del
medlemmer med leverkræft
Held & lykke

Fra : Maria,zander Olsen

Dato : 24-11-02 16:01

> [...]
>
> send dit svar her eller på erwinravn@hotmail.com
>

> Om det etablerede system må man vel sige at de ikke har de store
resultater at byde på , efter 50 års forskning uden succes, er det vel nok
ikke der man skal søge efter hjælp . Resultaterne i den alternative sektor
kalder Lægerne oftest for spontane helbredelser , Men dem er der ved at være
rigtig mange af ,så det vil nok der, man er bedst hjulpet. Hvis man kan
overholde en tilpasset diæt , kombineret med sund fornuft og en bedre
tilpasset levevis skulle der.være gode muligheder for at komme på banen igen
Julia Vøldan har skrevet en udmærket bog der hedder Råkost og kræft Erik
Kirchhner har skrevet et tankevækkende værk Sandheden om C-vitaminer kan
downloades på www.mayday-info.dk (C-vitaminer i store doser 2- ?mange gram
kan virkelig gøre en afgørende forskel) Og så er der den nyeste og måske
aller mest spændende NONI- frugt der med sine over 200 meget interessante
indholdstoffer og brede virknings-områder i fremtiden vil komme til at
spille en afgørende rolle i opretningen af de skader , vores Industri.-kost
..har påført os,her mener jeg både kemiske fremmedstoffer men så afgjort
også de manglende " hjælpe stoffer" der jo ikke kommer med når vi dyrker i
rockwool med kemisk pulver som plantenæring ja sågar ofte med kunstigt lys
som den eneste kilde til "liv "., Det skal jo gå galt og er da også gået
galt. se bare på ventelisterne! Det er en kendt sag at vores afgrøder er
blevet ca. dobbelt så store ,,men de har samtidig tabt ca ½ delen af
næreinsværdien , kan du få øje på Fremskridtet,? næ,vel hvist kan der
høstes og sælges nogle flere kg.pr m2 men vores kroppe skal altså udskille
50% mere for at få den samme portion næring ,og ofte skal den kæmpe en
u-lige kamp mod kemi som kroppen aldrig har set før ,så alt i alt er der
vel ikke noget at sige til at dette syntetiske liv tit fører til død og
undergang.Men vi kan jo ikke bevise noget sir`de(griner)
Nå tilbage til NONI-frugten den har gjort sig bemærket ved en lang række af
sjove Mærkværdigheder ,den vil tilsyneladende ikke lade sig patentere
D.v.s. hvergang forskere prøver at isolere et af aktivstofferne i planten så
virker det overhovedet ikke, men når man ellers måler på planten er den
fyldt med alle mulige spændende stoffer både anti-bakterielle og
anti -virale ,tryptofan,bromelamin, og morfinlignende stoffer,den vil bare
ikke lade sig udnytte på et patent-kontor ,men tilgængæld er den yderst
villig til at hjælpe os mennesker i NONI frugtens naturlige sammenhæng,
dette vidste og brugte man allerede for flere tusind år siden, og god old
Captain Cook lærte da også af de indfødte hvordan man brugte planten både
invortes og udvortes og ved hjælp af NONI- frugten undgik skørbug som var
datidens kræft.Personlig har jeg flere førstehånds beviser på plantens
ufattelige helbredende egenskaber .,desuden har jeg hørt om hundredevis af
lignende historier ,og efter selv at ha indtaget saften af NONI-frugten i
6.mdr. er jeg ikke et spor i tvivl om at den plante kan og vil ændre livet
for rigtig mange mennesker der fås mere information på www.noni.dk men
først fra på mandag siden er under konstruktion. hører meget andres
kommentarer ! Kærlig hilsen Alex