Aldi bærbar noget værd
Fra : ebbe

Dato : 19-10-02 14:13

På onsdag har ALDI igen en bærbar er den noget værd ?
http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm
Multimedia Entertainment Notebook - 2.53 GHz

Super hurtig notebook med alt hvad der kan begære en PC-bruger:
. Intel pentium 4 - 2.53GHz processor. 512 KB Second Level Cache og 533 MHz Front
Side Bus
. 15" TFT XGA Color Display
. 2 i 1 Combo-drev DVD-player/CD-RW-Brænder - Afspil DVD, CD eller brænd CD'er på ÉT
DREV.
( CD-skrivning 16x - CD genskrivning 10x - DVD-læsning 8x - CD-læsning 24x )
. Fremragende grafikydelse med nVidia GeForce4 Grafikkort med 64MB og AGP 4x med TV
out.
. Hitachi 40 GB harddisc
. 4 x lynhurtigt USB 2.0
. Siemens 256 MB DDR RAM (Max 1024MB)
. FireWire - Deres direkte tilslutning til den digitale fremtid.
. 10/100 Mbit Fast-Ethernet Lan og Internet 56k modem
. Integreret audioplayer til afspilning af musik-DC'er
. STOR software pakke: Microsoft Windows XP Home Edition, Microsoft Works Suite
2002, Power DVD XP, Medi@Skov SE, VideoLive Mail, Power Director og Musicmatch m.m..
. Incl. SERVICE HOTLINE

Fra : Mr bob

Dato : 19-10-02 15:19

Problemet med de bærbare computere der kører med aldmindelig P4 cpu i
forhold til dem der kører med P4 Mobile Cpu er at de bliver MEGET varme, det
er helt klart der de henter den store prisforskel!

Med venlig hilsen Mr bob

Fra : Newie

Dato : 21-10-02 21:22

Det er vel ikke sådan, at det bliver så varmt at det hele smelter?
Hvor langtid kan batterien holde, hvis jeg bare skal bruge den til Word?

Hilsen Newie
Only God Can Judge Me