Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Udlæg i Hus!
Fra : Freddy Fey

Dato : 19-10-02 13:17

Hvis man har udlæg i sit hus hvad er mulighederne så for at få et lån eller
omlægge sine lån og er det overhovdet muligt?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-10-02 14:08

Freddy Fey wrote:

> Hvis man har udlæg i sit hus hvad er mulighederne så for at få et lån eller
> omlægge sine lån og er det overhovdet muligt?

Jeg er temmelig sikker på, at du ikke må stille den med udlægget ringere
end i øjeblikket. Mon ikke, du skal have en godkendelse under alle
omstændigheder.

Med hensyn til at optage et nyt lån, er der vel ikke noget til hinder
for dette. Blot skal den nye långiver informeres om, at der er foretaget
udlæg, så han er klar over, at sikkerheden for lånet kommer efter såvel
tidligere lån som udlæg.

Hvis du vil have et svar, der er 100 procent rigtigt, og som er renset
for gætteri, kan du eventuelt prøve at spørge i dk.videnskab.jura.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : ab

Dato : 20-10-02 10:32

Da pant i en ejendom med udlæg i ikke normalt er en långivers livret, er det
nok en god ide, at få udlæget ud af verden (evt. i forbindelse med en
mellemfinansiering) inden långiveren indblandes / tager en
tingbogsoplysning.

ab