Musmåtte til Optisk mus
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-10-02 13:01

Hej

Hvad kan anbefales af en god musemåtte til Optiske mus? Det er en Logitech
MX 700 mus der er tale om....

Det skal helst være med håndledsstødte....

Må min gelemåtte, køre musen ikke fremragende godt,, den kan godt finde på
ikke at lystre som den skal

Fra : Devast8or

Dato : 19-10-02 15:56

Jeg bruger et stykke hvidt plastic skriveunderlag til min Cordless MouseMan
Optical. Det er klart det bedste jeg har prøvet.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-10-02 16:48

> [...]
>
> Det skal helst være med håndledsstødte....
>
> Må min gelemåtte, køre musen ikke fremragende godt,, den kan godt finde på

Et hvidt skriveunderlag fra boghandleren er absolut det bedste, der kan fås.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger