FTP-oversættelse
Fra : Lothario

Dato : 26-02-01 16:44

Hej

Jeg har en ftp-adresse, men winCommander 4.0 tager kun imod tal, altså
ligesom:213.66.45 osv. Hvordan "oversætter" man en adresse?

Mvh Moe

Fra : Peter Micheelsen

Dato : 26-02-01 18:54

Det gør du ikke
du sætter såmænd bare din adresse ind hvor der står URL
så spørger den efter pass og brugernavn senere

--
mvh.
Peter Micheelsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-02-01 20:41

On Mon, 26 Feb 2001 16:43:37 +0100, Lothario <lothario@worldonline.dk>
wrote:

>winCommander 4.0 tager kun imod tal, altså
>ligesom:213.66.45 osv. Hvordan "oversætter" man en adresse?

Sådan er min WinCom ikke

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-02-01 21:44

Mon, 26 Feb 2001 20:40:32 +0100, skrev Peter Loumann
<pelo@mail1.stofanet.dk>:

>Sådan er min WinCom ikke

Så opgrader til en nyere version, det er gratis for registrede
brugere.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Lothario

Dato : 27-02-01 00:01

Peter Loumann wrote:

> Sådan er min WinCom ikke

Jeg fandt ud af hvad der var galt. Jeg måtte ikke skrive "/" til sidst.