netværksprinter virker ik ?
Fra : HL

Dato : 19-10-02 10:46

Jeg har fået fat i en staor Lexmark netværksprinter, men kan ikke finde ud
af at sætte den til. Det virker ikke. Jeg har tilsluttet den til min
Schwits, og fundet software hos Lexmark, men iktet hjælper.

Nogen der har erfaring med opsætning af lexmark netværksprintere ???

ICQ 169845804

Fra : Rune Friis Jørgensen

Dato : 19-10-02 15:47

Mit første bud er at du skal sikre dig at printeren har en IP-adresse der
kan ses af din PC.

Du skal ind i menuen på printeren for at se om printeren har fast IP-adresse
eller om den bruger DHCP.
Det anbefales at bruge fast IP-adresse, så den ikke pludselig ændres. Og så
skal du selvfølgelig give den en adresse der ligger uden for det interval
din DHCP bruger, men stadig et der kan ses af din PC.

Rune