MySQL
Fra : Jimmy

Dato : 19-10-02 09:44

Hej

Jeg har lige installeret den nyeste RPM-MySQL fra MySQL.com og efter
installation sagde den, at jeg skulle køre en mysqladmin, men den har jeg
ikke.

Jeg har installeret på en Red Hat 7.3 uden X-windows eller lignende.

Hvordan får ejg fat i mysqladmin?

Mvh
JImmy

Fra : Heine Laursen

Dato : 19-10-02 11:59

"Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in news:GW8s9.19$Vh4.427@news.get2net.dk:

> [...]
> ikke.
>
> Jeg har installeret på en Red Hat 7.3 uden X-windows eller lignende.

henter client tools fra samme site.

Heine Laursen

Fra : Jimmy

Dato : 19-10-02 12:15

"Heine Laursen" <gozar@myrealbox.com> wrote in message

> henter client tools fra samme site.

Dem sidder jeg og leder som en gal efter.
Kender du stien?

Mvh
JImmy

Fra : Jimmy

Dato : 19-10-02 12:26

> Dem sidder jeg og leder som en gal efter.
> Kender du stien?

http://www.mysql.com/downloads/download.php?file=Downloads/MySQL-3.23/MySQL-
client-3.23.53a-1.i386.rpm

Tak