Aldi bærbar.
Fra : Devast8or

Dato : 19-10-02 02:27

Så har Aldi igen en bærbar, denne gang en 2,53 P4 til 13.499,-

Er der nogen der ved om det er en mobile processor (den 512 KB L2 cache og
533 FSb hvis det siger noget)? Og en grafikkortet er sådan GF4-Go noget (der
er vel ikke plads til et GF4 kort i en bærbar, men svarer GF4-Go til GF MX
kort eller hvor ligger de på skalaen?)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : -=Madsen=-

Dato : 19-10-02 03:52

<--------------------------->
> [...]
(der
> er vel ikke plads til et GF4 kort i en bærbar, men svarer GF4-Go til GF MX

<---------------------------->

Et link ville ha været fint
<http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_43/OFF00.HTM>

Det er 100% sikkert ikke en mobil cpu, så havde det stået der hvis det var

Nyeste Geforce4 til bærbar heder GeForce4 460 Go så det er sikkert sådan et
da det har 64MB ram, men er ikke sikker
<http://www.nvidia.com/view.asp?IO=IO_20021011_5981>

Syntes nu tilbudet lyder godt, meget for pegende, selv om det ikke er en
kvali bærbar

Fra : Jimme

Dato : 19-10-02 17:47

> Syntes nu tilbudet lyder godt, meget for pegende, selv om det ikke er en
> kvali bærbar

hvem siger at det ikke er kvali, selv om medion måske ikke er mærkevare kan
kvaliteten såmend være ganske god alligevel, jeg taler af erfaring

Fra : -=Madsen=-

Dato : 20-10-02 10:16

> hvem siger at det ikke er kvali, selv om medion måske ikke er mærkevare
kan
> kvaliteten såmend være ganske god alligevel, jeg taler af erfaring

Jamen så kik lige her
http://www.kandu.dk/dk/spg/3991