Hvorfor kan jeg ikke spille fra mit cd dre~
Fra : ~~Wing~~

Dato : 19-10-02 00:31

Hej med jer

Jeg har et lidt underligt, men træls problem. Jeg kan ikke spille Need for
Speed 4 og 5 fra mit cd drev, efter at jeg har fået ny pc. min konfiguration
er som følger XP 1800, K7S6A Bundkort, Msi grafikkort geforce2 mx 400 samt
256 mb ddr ram, jeg bruger lydkortet som sidder på bundkortet (jeg har
prøvet at disable lydkortet og instalere et andet), mine cd drev er lite on
samt et creative Dvd drev (men jeg har prøvet andre cd drev) Jeg har to
maxtor diske i som kører master og slave på ide 1 og mine cd drev kører
master og slave på ide 2. Mit styresystem er Win xp pro. Min gamle pc var en
pentium 3 - 750 mhz kører også med XP pro og der spiller det bare som det
skal. Nogen som har nogle bud på hvad der kan være galt ?? jeg har ingen
problemer med at brænde, ligeledes har jeg ingen problemer med at se dvd
film på min pc. Håber på lidt hjælp.

Med venlig hilsen

René

Fra : ~~Wing~~

Dato : 19-10-02 00:35

Er da lige nød til at skrive hvad der sker når jeg forsøger at spille nfs 4
og 5 der er ingen problemer med at installere spillene men når jeg vil
starte spillende hopper den bare ud på skrivebordet igen.

(Dette er indlæg 2 af 2)

Med venlig hilsen

René

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-10-02 04:22

~~Wing~~ wrote:
> [...]
> nfs 4 og 5 der er ingen problemer med at installere spillene men når
> jeg vil starte spillende hopper den bare ud på skrivebordet igen.

Måske synes NFS bare, at CD-drevet skal være D:
Kan det være det?

-Sune

Fra : ~~Wing~~

Dato : 19-10-02 09:43

"Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> skrev i en
meddelelse news:aoqivt$da$1@news.cybercity.dk...

> Måske synes NFS bare, at CD-drevet skal være D:
> Kan det være det?
>
> -Sune

Hej Sune

Nfs er helt med på at det er O drevet som er mit cd drev.

Mvh

René

Fra : Per.K

Dato : 19-10-02 10:24

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com.~> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:aoqivt$da$1@news.cybercity.dk...

> Hej Sune
>
> Nfs er helt med på at det er O drevet som er mit cd drev.

Har du prøvet at kopiere spillene over på HD´en og køre dem derfra ?
Jeg ved bla at Starfleet Command heller ikke er glad for at køre direkte fra
CD-Rom
drev, det går simpelhen istå.
Men det kører afsendig godt når det køres direkte fra HD´en.

Venligst Per