Mit web galleri
Fra : POL SKARDENNI

Dato : 18-10-02 22:02

Det er med glæde jeg fandt dette forum.
Dog savner jeg et forum for konstruktiv kunstkritik.
I er velkomne til at besøge min side
http://hjem.get2net.dk/oliemalerier-af-PS/ og komme med kritik.
Er der nogle som kan komme med gode råd, om hvilke gallerier, kunne tænkes
at ville udstille disse
Hvad plejer betingelserne at være, for et kommercielt galleri.
mvh Pól

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 19-10-02 16:49

Fri, 18 Oct 2002 23:01:42 +0200, skrev "POL SKARDENNI"
<hp.skardenni@get2net.dk> :

>I er velkomne til at besøge min side
>http://hjem.get2net.dk/oliemalerier-af-PS/ og komme med kritik.

Jeg synes dine billeder er meget flotte, og jeg kan rigtig godt lide
din stil - specielt kan jeg godt lide billederne fra sommeren 2002,
hvor du tilsyneladende lar "leget" lidt med lys / skygge. Det giver
nogle meget spændende resultater.

--
Gitte Sørensen news@gittes.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens