Udskiftning af cpu i en HP vectra VL?
Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 18-10-02 16:38

Hej

Jeg har en kammerat, der gerne vil sætte en større cpu i sin computer, da
den lige nøjagtig ikke kan afspille divx film.
Er der nogen der ved hvor stor en cpu man kan sætte i en HP vectra VL?
Der sidder en PII 350 mhz i nu....

Mvh. Roald Skødt Poulsen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-10-02 16:46

Roald Skødt Poulsen wrote:
> [...]
> computer, da den lige nøjagtig ikke kan afspille divx film.
> Er der nogen der ved hvor stor en cpu man kan sætte i en HP vectra VL?

Det afgør bundkortet. Så du er nødt til at fortælle hvilket bundkort/hvilken
model HP det er for du kan få et svar

-Michael

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-10-02 16:48

"Roald Skødt Poulsen" <roald@dueholm.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
> den lige nøjagtig ikke kan afspille divx film.
> Er der nogen der ved hvor stor en cpu man kan sætte i en HP vectra VL?

Fandt lidt her:

<http://bizforums.itrc.hp.com/cm/QuestionAnswer/1,,0x977c1cc6003bd6118ff
f0090279cd0f9,00.html>

- Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-10-02 16:49

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> "Roald Skødt Poulsen" <roald@dueholm.cc> skrev i en meddelelse

> [...]

Husk at klippe og klistre linket sammen.

- Martin