Brrowser-statistik
Fra : Gravse

Dato : 18-10-02 11:57

Hej.

Er der nogen der ved om der findes en Browser-statistik over Danmark.
Altså f.eks. hvor mange procent der bruger IExplorer, Mozilla, Opera osv.

/Gravse

Fra : Kim Nielsen

Dato : 19-10-02 03:29

"Gravse" <gravse@mail.ikasths.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved om der findes en Browser-statistik over Danmark.
> Altså f.eks. hvor mange procent der bruger IExplorer, Mozilla, Opera

På Google Dk fandt jeg ca. 8160 "browser statestik" en af dem er her
http://www.db.dk/dbi/docs/stat/0204biblis/0204.htm

98-99 % bruger Microsoft (eller er det 97-98 % ??)

Prøv at se blandt de ca. 8160 om der er noget du bedre kan bruge - men
det vil være mærkeligt om det afviger væsentligt - der er nok ingen ikke
MS browser der er over 5 %..

Kim Nielsen