Erfaringer med kabelnettet.dk / bsnet.dk s~
Fra : Kim Plesner-Jacobsen

Dato : 18-10-02 11:30

Jeg vil gerne høre om der er nogen der har praktisk erfaring med brug af
kabelnettet!

Herunder:

Linie
Pris
Opsætning mm.

/KPJ

Fra : Kim

Dato : 18-10-02 16:09

"Kim Plesner-Jacobsen" <kim@plesner-jacobsen.dk> wrote in message
> Jeg vil gerne høre om der er nogen der har praktisk erfaring med brug af
> [...]
Du kunne starte med at se på tråden: Forbindelse til boligblok fra den 4.
oktober 2002. Her diskuteres kabelnettet og en masse teknik-snik.snak.

http://groups.google.com/groups?q=forbindelse+til+boligblok&hl=da&lr=&ie=UTF
-8&oe=UTF-8&selm=tWkn9.68542%24Qk5.3050467%40news010.worldonline.dk&rnum=1

Hilsen
Kim

Fra : Kim Plesner-Jacobsen

Dato : 21-10-02 15:45

Det er derfor jeg søger konkret praktisk erfaring der kan samles i denne
tråd.

Håber der er nogen der har ovenstående!

/KPJ

Fra : Eskil Frantzen