prob med usb
Fra : Ole Holte

Dato : 18-10-02 11:02

Jeg har problemer med at få forbindelse mellem printer og pc via usb port.
Printeren/pc vælger at bruge standard printerport (LPT1), og jeg kan ikke
skifte. Jeg sidder med win 95 (det gamle skidt) og er ude af stand til at
skrive ud på min Epson stylus c 40ux.

henvendelse via e-mail

Ole

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 18-10-02 11:39

Ole Holte <nmb13952@vip.cibercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aoomec$30sq$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> skifte. Jeg sidder med win 95 (det gamle skidt) og er ude af stand til at

Jeg er ikke sikker på at windows 95 understytter USB stik. Så det er måske
der problemet ligger

> henvendelse via e-mail

NEJ, nej og atter nej.

--
Bjørn E. Thorup
www.home1.stofanet.dk/thorup

Fra : Ole Holte

Dato : 18-10-02 12:16

ok det gør det jo mere forståeligt, hvis 95 ikke kan klare usb, men jeg har
kunne installere usb, men det er sikkert kommet via instal-cd der fulgte med
printer eller andet!

Hvad med 98?? kan der køre usb med den??

ole
<3dafe481$0$794$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...

Fra : Martin K

Dato : 18-10-02 13:21

Ole Holte wrote:
> Hvad med 98?? kan der køre usb med den??

Win98 kører uden problem med USB...

--
Martin K

Fra : Chr Mygind

Dato : 18-10-02 13:59

Martin K skrev:

> Win98 kører uden problem med USB...

Og Windows 95 ;oP hvis man bruger den sidste OSR2 version af Windows 95.

/Chr

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 18-10-02 14:12

"Chr Mygind" <mygind@FJerNc.dk> skrev i en meddelelse

> Og Windows 95 ;oP hvis man bruger den sidste OSR2 version af Windows 95.

Både og. (selv )

Jeg har prøvet adskilligt USB-tilbehør der ikke kunne køre på OSR 2, trods
at der fulgte Win95-drivere med til det.
Samme tilbehør kørte perfekt så snart det kom over på Win98.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Chr Mygind

Dato : 18-10-02 14:40

Henrik Stavnshøj skrev:

> Både og. (selv )
>
> Jeg har prøvet adskilligt USB-tilbehør der ikke kunne køre på OSR 2,
> trods at der fulgte Win95-drivere med til det.
> Samme tilbehør kørte perfekt så snart det kom over på Win98.

JEG har aldrig oplevet problemer på OSR2 - men HAR hørt rygtet om
problemerne, som jeg personligt akkrediterede fumlefingrede bedstemødre...
Windows 98 er det oplagte og bedste svar, medmindre folk sidder med en lille
computer. Der ER afgørende forskel på systemkrav til 95 og 98.

/Chr

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 18-10-02 18:40

Har du aktivet USB i bios'en...?