Lasat problem
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 18-10-02 10:39

Jeg har fået en ny computer med WinXP, og bruger mit Lasat Speed II modem,
men nogle gange, uden jeg er på internettet, går den ind og blokere for alle
opkald til huset, telefonen kan godt ringe, men når vi så løfter røret kan
vi ikke høre personen i den anden ende af linien. Jeg har installeret, det
jeg mener, det nyeste program og driver jeg kunne finde på deres hjemmeside,
og der står at den skulle kunne bruges med WinXP, men hvorfor opstår mit
problem så?

På forhånd tak!

Fra : Striker dk

Dato : 18-10-02 12:14

Ring til TDC og få til sent en update til XP har prøvet det

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 18-10-02 12:55

>Ring til TDC og få til sent en update til XP har prøvet det

kan man ikke selv finde den på deres hjemmeside?