Dundas upload komponent?
Fra : Rune Jensen

Dato : 18-10-02 09:38

Er der nogen der ved om det er muligt at angive hvilket filnavn ens
uploadede filer får, når man uploader noget med Dundas upload?

MVH
Rune

Fra : Jørgen Müller

Dato : 18-10-02 18:49

Hej Rune

Det gøres i formularen, der henter billedet:

<INPUT TYPE="FILE" SIZE="40" NAME="FILE1">

--
Med Venlig Hilsen

Jørgen Müller

Fra : Rune Jensen

Dato : 19-10-02 11:44

hejsa, og tak for svaret. Men jeg kan ikke rigtigt få det du siger til at
virke. min egen form ser således ud:

<INPUT NAME="fileupload_file" TYPE="file">

så burde mine filer jo komme til at hedder "fileupload_file" ikke? hvilket
de ikke gør :) Hvis jeg ikke har aktiveret unikke navne hedder de bare det
som de hedder på brugerens harddisk, og uden har de et eller andet onsvagt
navn som man ikke kan kalde over http :/

MVH
Rune