no array found
Fra : Polle_Pottemager

Dato : 18-10-02 09:32

Når jeg starter min computer op får jeg denne meddelelse. No array found.
hvorfor det?? Jeg har en athlon XP 2200+. Jeg undskylder på forhånd, hvis
dette ikke er det rette forum.

Fra : Morten Johansen

Dato : 18-10-02 10:12

Polle_Pottemager wrote:

> Når jeg starter min computer op får jeg denne meddelelse. No array found.
> hvorfor det?? Jeg har en athlon XP 2200+. Jeg undskylder på forhånd, hvis
> dette ikke er det rette forum.

Det lyder som om, du har en RAID-controller, der leder efter RAID-arrays. Når
controlleren så ikke finder et array, kommer meddelelsen, du skriver om.

Hilsen Morten

Fra : Polle_Pottemager

Dato : 18-10-02 13:18

Tak, men kan det slåes fra??

Fra : Morten Johansen

Dato : 19-10-02 12:47

Polle_Pottemager wrote:

> Tak, men kan det slåes fra??

Jeg vil tro, at det kan slås fra i BIOS; det kan det i hvert fald på mit
bundkort (MSI K7T266 Pro-R)..

Hilsen Morten