Lasat Speed 2
Fra : Christian Catu

Dato : 18-10-02 09:06

Hejsa
Jeg skal sætte et modem op til at modtage faxer via WinFax fra Symantec.
Modemet er et Lasat Speed II USB. Jeg kan ikke få det til at fungere. Den
modtager ikke. Nogen der ved om det rent faktisk er et fax modem

Fra : Hans

Dato : 18-10-02 11:46

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote in message
> [...]
> Symantec. Modemet er et Lasat Speed II USB. Jeg kan ikke få det til
> at fungere. Den modtager ikke. Nogen der ved om det rent faktisk er

Det er det mig bekendt ikke. Du skal have et almindeligt modem på en af de
analoge udgange hvis du vil modtage fax.

--
mvh, Hans

Fra : lu_do

Dato : 19-10-02 01:17

Christian wrote:
> [...]
> Modemet er et Lasat Speed II USB. Jeg kan ikke få det til at fungere. Den
> modtager ikke. Nogen der ved om det rent faktisk er et fax modem

Hej Christian,

Glem at køre WinFax sammen med Lasat !

Lasat understøtter ikke CAPI .

\Lu Do