MS Windows
briani 27239
XP Fryser
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 18-10-02 03:02

Hej Gruppe

Ved det har været oppe før, men kan ikke finde det. Har en XP-pro, med
servicepack1. Men nogen gange fryser den. så der kun er genstart med knap
der hjælper. Derefter kører den igen og tit i lang tid. Har lagt mærke til
at det ofte er i forbindelse med Mediapl. Eller scanner.
Håber der er en der har et tip.
System AMD 1,4 Asus A7A 266, Seagate baracuda 2 gange 60, 512 DDR .
Geforce ti4200 128 mb DDR.. Håber det er oplysninger nok.

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Madsen

Dato : 18-10-02 03:26

Mogens Holm-Andersen skrev:

> [...]
> genstart med knap der hjælper. Derefter kører den igen og tit i
> lang tid. Har lagt mærke til at det ofte er i forbindelse med

Min Matrox Parhelia-driver har nogle børnesygdomme som gør at pc'en
også kan finde på at låse. Det sker sjældent, men det kan ske hvis
jeg f.eks. afspiller en *.avi i mediaplayer og spoler lidt frem og
tilbage. Jeg ved at det er Matrox-driveren for det står der i log-
bogen. Har du kigget i den?

Start > Kør: eventvwr.msc
Kig under System og/eller Application.

Madsen.

Fra : ZipZap

Dato : 18-10-02 05:55

> [...]
> System AMD 1,4 Asus A7A 266, Seagate baracuda 2 gange 60, 512 DDR .
> Geforce ti4200 128 mb DDR.. Håber det er oplysninger nok.

Havde samme problem, og det viste sig at være min powersupply. Nu er den
skiftet og har kørt uden problemer i over en måned nu.

Fra : dion

Dato : 18-10-02 18:37

Hos mig var det ved lukning af ATI- TV afspilning at den frøs hver gang.
Jeg fik at vide at det var driveren stream.sys, som skulle udskiftes med den fra før
SP1.
Det gjorde jeg og det hjalp.
Der er altså kommet noget skidt i stream.sys med sp1