Bedste støjsvage PSU til under 500 kr søge~
Fra : Dr. Ralph

Dato : 18-10-02 02:44

Min bror skal bruge ny PSU - og vil max give 500 kr.

Jeg var en varm fortaler for min Enermax til 1895 kr, men han vil ikke
ofre så mange penge på en forbandet strømforsyning (forstår ham sgu'
egentlig godt :))

Hvad vil I anbefale, når den skal kunne trække en P4 2 Hgz, 2 CDRW
drev, 1 harddisk og 2 blæsere ?

Den skal være så støjsvag som muligt, men det er svært at finde noget
støjsvagt til under 700 kr - har I et godt tip/bud ?

Skal helst være at finde i en butik i storkbh/nordsjælland - på
forhånd tak for hjælp :)

Chieftechs ligger i et rimeligt prisleje, men de larmer en hel
del.........

_________________
Kind regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-10-02 06:29

"Dr. Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message
> Min bror skal bruge ny PSU - og vil max give 500 kr.

dk.edb.hardware.stoej

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ole

Dato : 18-10-02 09:00

Køb en billig 350 W PSU og skift blæseren i den. Man kan få en støjsvag
blæser til omkring en hund.

/Ole

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 18-10-02 11:00

> [...]
> forhånd tak for hjælp :)
>
> Chieftechs ligger i et rimeligt prisleje, men de larmer en hel

Jeg kan på det varmeste anbefale en Leadman PowMax 500W
Den er bjørnestærk. Og det går længe før han vokser fra den
Den er tilmed flot at se på og rimelig støjsvag, så længe med ikke
tilslutter den eksterne blæserstyring.

Airflowet i den passer perfekt med flowet fra 2 PowerFluid-9 Db blæsere,
hvis man vil ha den helt lydløs.
(Har jeg gjort)

Jeg har skiftet en Antec 400W smartfan ud til fordel for denne Leadman 500W.

Den kan købes på www.chip-con.com.
Leveres i løbet af 2 dage.
Prisen er 76? +moms eller 705,85 kr + forsendelse

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : jakob

Dato : 18-10-02 17:33

In article <3dafdb8b$0$34839$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
jni@stoptdcadsl.dk says...

> Airflowet i den passer perfekt med flowet fra 2 PowerFluid-9 Db blæsere,

HVor køber man de blæsere. Jeg har ledt på nettet men får ikke rigtigt
hits ? Er de reelt 9dB. Jeg hørte om nogle coloer 9 dB blæsere der dog
ikke levede op til hvad de lovede (er det den blæser) ??

Hygge

Jakob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-10-02 09:33

"jakob" <ingen@spam.dk> wrote in message
> HVor køber man de blæsere. Jeg har ledt på nettet men får ikke rigtigt

Har du prøvet at spørge i dk.edb.hardware.stoej ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen
- Vacca foeda

Fra : jakob

Dato : 19-10-02 22:55

In article <3db118f5$0$97658$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
ms2mogens@ingensteder.dk says...
> "jakob" <ingen@spam.dk> wrote in message
>
> Har du prøvet at spørge i dk.edb.hardware.stoej ?

Nej det har jeg ikke fordi det blev nævnt i denne tråd........

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-10-02 12:10

> Nej det har jeg ikke fordi det blev nævnt i denne tråd........

Men det hører ikke hjemme i denne gruppe... Det er off-topic...!!!

Fra : jakob

Dato : 25-10-02 10:19

In article <3db28f2c$0$28832$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
ms2mogens@ingensteder.dk says...
> "jakob" <ingen@spam.dk> wrote in message
>
> Men det hører ikke hjemme i denne gruppe... Det er off-topic...!!!

Ja ja ja, men hvis jeg havde spurgt om den kølede godt nok til en 300 w
psu, så var det vel ok i denne gruppe, jeg må indrømme at jeg går ikke
så meget op i de her grænsetilfælde, og jeg fik svar.

Jeg kan foriøvrigt ikke finde stoejgruppen i get2net regi.

Jakob

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-10-02 10:56

"jakob" <ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hits ? Er de reelt 9dB. Jeg hørte om nogle coloer 9 dB blæsere der dog
> ikke levede op til hvad de lovede (er det den blæser) ??

Du kan få dem ved www.chippen.dk
og ved www.waterheads.dk

PowerFluids er meget støjsvage og effektive.
De holder, hvad de lover.
Men de er a bit pricy, mest fordi porto kommer til.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger