Audigy + DTT3500 driller
Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 18-10-02 00:22

Hejsa,

Jeg har efter en lille flytning fået et problem med ovenstående sæt.

Jeg har forbundet fra den digitale udgang på bagsiden af Audigyen (det
yderste jack) til det digitale RCA/DIN på bagsiden af forstærkeren.

Forstærkeren er sat således op:

Multispeaker Surround: Fourpoint 5.1 DIN
Input selection: Digital DIN
Dolby ProLogic: Digital DIN

Men der kommer intet i mine højtalere. Forsøger jeg at justede lydstyrken i
proceslinien bipper systemhøjtaleren. Det er som om at den ikke rigtigt har
fundet DTT3500'eren?

Jeg har checket kablerne og MS Win XP er sat til Digital Out only. Lydkort
m.v. finder den stadig helt fint.

Hvad dælen skal jeg skrue på?

Mange hilsner,

/Kasper

Fra : DaWizeGuy

Dato : 18-10-02 19:22

Har du aktiveret "Digital output only" i surround mixeren?

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 23-10-02 04:40

Hejsa,

Jeg har slet ikke installeret surroundmixeren - men i den almindelige mixer
havde jeg rigtigtnok sat den til digital Out only.

Jeg har løst problemet. Jeg geninstallerede driverne - så kørte det. HAr
endnu ikke forstået sammenhængen mellem en fysisk flytning af maskinen og
driverne, men ja - hvad kan man sige?

Mange hilsner,

/Kasper

Fra : Lord Flasheart

Dato : 23-10-02 11:51

Kasper Carøe Olsen wrote:
> [...]
> HAr endnu ikke forstået sammenhængen mellem en fysisk flytning af
> maskinen og driverne, men ja - hvad kan man sige?

Godt det virker nu. Det er nu rarest med lyd

@nders