Udstillingen i weekenden
Fra : Camilla Sivebæk Chri~

Dato : 17-10-02 19:38

Jeg regner med at tage til udstillingen i Odder i weekenden men ved ikke
rigtig hvordan man finder ud til Ørtinghallen med off. transport er der
nogen som kan hjælpe.

Mvh
Camilla Christiansen
www.snabe.dk/camilla

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 17-10-02 19:45

Hej Camilla
Ups, det er vist lidt svært at komme til Ørting hvis ikke du selv kører. Jeg
vil tro (alt efter hvor du kommer fra) at du skal tage toget til Horsens og
så en rutebil mod Odder. Ørting er virkelig ude hvor kragerne vender
Skal du udstille eller er du "bare" tilskuer?
Vibeke (der bor i Horsens)

Fra : Camilla Sivebæk Chri~

Dato : 17-10-02 19:56

Jeg skal bare være tilskuer. Jeg kommer fra århus og regnede med at tage
toget til odder og så videre med rutebil

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 18-10-02 19:12

"Camilla Sivebæk Christiansen" <camilla@snabe.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bare være tilskuer. Jeg kommer fra århus og regnede med at tage
> toget til odder og så videre med rutebil

Camilla, hvis du skal derned i morgen lørdag så kan du godt køre med os. Vi
kører fra Århus, og hvis du er interesseret, så send en mail til mig på
lisbeth @ cutiecats.dk (fjern mellemrummene, de er sat ind af hensyn til
adresse-høstere) så får du telefonnummer så vi kan aftale nærmere. Jeg
regner med vi tager derned omkring middag, sådan plus-minus... *G*

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Steen Suder

Dato : 17-10-02 21:45

V.Lerche & S.Andersen wrote:
> [...]
> vil tro (alt efter hvor du kommer fra) at du skal tage toget til Horsens og
> så en rutebil mod Odder. Ørting er virkelig ude hvor kragerne vender

Eller rutebil imod Horsens fra Odder. Ruten hedder 306 og du skal med
dén, der kører over Falling.

Jeg er født og opvokset i Odder og, ja; det er denondel....... langt ude
på landet. Selv Tunø er mindre ude på landet

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Steen Suder

Dato : 17-10-02 21:47

Steen Suder wrote:

> Eller rutebil imod Horsens fra Odder. Ruten hedder 306 og du skal med
> dén, der kører over Falling.

Her var køreplanen:
<http://www.aaa.dk/vt/Koreplaner/Bus/306/ls.htm>

Fra : Steen Suder

Dato : 17-10-02 23:38

Steen Suder wrote:

> Eller rutebil imod Horsens fra Odder. Ruten hedder 306 og du skal med
> dén, der kører over Falling.

Eller måske ikke:
<http://www.kort.degulesider.dk/kortbog/dgs/index.html?frame=../kort/MapBookForm.asp?map_street=Persievej&map_houseno=1&map_city=&y=5&map_zip=8300&x=62&>

Det ser ud til at hallen ikke ligger langt fra hovedvejen, hvorfor det
burde være nemt at komme dertil med bussen.

Fra : Camilla Sivebæk Chri~

Dato : 18-10-02 12:02

Mange tak for dine oplysninger både med køreplan og det hele, deter service

Mvh
Camilla Christiansen

Fra : Britta Larsen

Dato : 17-10-02 21:37

Er det både lørdag og søndag?
og hvilken tid på dagen?
og koster det noget at komme ind?

Hilsen

Britta Larsen

Fra : Camilla Scharff

Dato : 17-10-02 22:33

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev...
> Er det både lørdag og søndag?

Ja - men forskellige typer katte hhv. lørdag og søndag.
Om lørdagen kommer der Semilanghår (Norsk Skovkat, Maine Coon, Hellig Birma,
Ragdoll mv.) og Siameser/Orientaler.
Om søndagen kommer der Korthår (Abyssinier, Somali, Burmeser, British
Shorthair, Ocicat, Bengal, Burmilla, Cornish Rex, Devon Rex, Russian Blue,
Europe mv.) og Langhår (Persere og Exotics).

> og hvilken tid på dagen?

Der er åbent for publikum fra kl. 10.30-18.00

> og koster det noget at komme ind?

Ja, typisk 30-40 kr. for en voksen og 10-15 for et barn

Mvh. Camilla