Brenner????????????
Fra : anonymm

Dato : 17-10-02 17:54

Hei,
jeg har en brenner som heter lite on som er 40*12*48
og jeg trur dataen heter Aopen.
Problemen er at nå har jeg koblet brenneren med en sjukk kabel og en
liten som går fra cd'en,men jeg fikk en audiokabel med brenneren den
hadde ikke dataen plass til inni seg.(audio kablen er det samme som det
er på cd'romen en med 4 hul)
Så hvordan kan jeg erstatte den? og hvor vil jeg finne noe til
audiokablen?
og at hva er bra å ha brenneren på slave og cd'romen på master eller det
motsatte?

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas

Dato : 17-10-02 18:52

"anonymm" <anonymm.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> audiokablen?
> og at hva er bra å ha brenneren på slave og cd'romen på master eller det

Could U plz. try in english.
I cant understand what u mean. I think that ur explenation is rather
confusing.

Thomas

Fra : Ole

Dato : 17-10-02 21:09

½øj

Du kan kun ha' ét audio kabel, enten fra dit cd-rom drev, eller fra din
brænder. Jeg plejer at køre med cd-rom som master og brænder som slave. Det
tykke kabel er nok strømkabelet, (4 forskellige farver) og det fra cd-rommen
er ned til motherboarded. Det extra audiokabel skal du enten gemme, eller
kaste bort. Du har ikke noget at bruge det til.

Ha' det bra
/Ole

Fra : Mogens

Dato : 17-10-02 23:25

On Thu, 17 Oct 2002 22:08:34 +0200, "Ole"
<ole_ryoREMOVETHIS@mail1.stofanet.dk> wrote:

>½øj
>
>Du kan kun ha' ét audio kabel, enten fra dit cd-rom drev, eller fra din
>brænder.

Det er nu ikke korrekt. Hvis lydkortet har flere indgange, f.eks
til AUX, så kan man sagtens slutte begge CD drev til på en gang.
Det har jeg kørt med i flere år og det virker fint.

mvh Mogens

Fra : Ole

Dato : 18-10-02 01:52

OK, det vidste jeg så ikke. Jeg har et Creative audigy, og det har da (så
vidt jeg ved) ikke flere indgange, så jeg gik i min uvidenhed ud ra, at det
ikke er normalt med det.

/Ole