Længde af ringetoner
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-02-01 13:35

Hejsa!

Jeg kan se min Nokia 3210 kan lave ringetoner med op til 50 noder, men
de kan være længere hvis man sender dem til telefonen. Men hvor lange
kan de være?

Hvordan med andre Nokiaer? Kan de have længere toner?
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse!
http://sms.fergusons.dk/

Fra : Christian Hansen

Dato : 26-02-01 18:19

Hej Lasse
Ved at der findes et prog der kan, hedder vist nokring, finder lige et link
til dette....

Christian Hansen
P.s du har vil ikke gået på damager????

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:n9jk9tklcn8g9ittcvs53hi41n0e6qme83@193.162.153.117...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-02-01 18:43

Christian Hansen skrev:

>Ved at der findes et prog der kan, hedder vist nokring, finder lige et link
>til dette....

Jeg sender mine ringetoner med datakabel, og der kan jeg godt lave dem
på mere end 50 toner, men det tror jeg ikke man kan, når man taster
dem direkte på telefonen.

Det jeg ville høre var, om nogle af de nyere Nokiaer (efter 3210) kan
indeholde ringetoner man selv indtaster på mere end 50 toner.

>P.s du har vil ikke gået på damager????

KRØLLE! :) Jeg anede ikke du var på usenet :)

Fra : Christian Hansen

Dato : 26-02-01 19:03

Jeps det mig Lasse

Okay, misforstod dig, er ret sikker på at ingen af nokias modeller kan
indtaste mere end 50 toner.....

Krølle

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:la5l9tsnoq2r8es7hh5tm6a36jjr9c2jfi@193.162.153.117...

Fra : Verner Stormgaard

Dato : 06-03-01 21:46

"Christian Hansen" <juhl@hansen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeps det mig Lasse
>
> Okay, misforstod dig, er ret sikker på at ingen af nokias modeller
kan
> indtaste mere end 50 toner.....

Jow da, Nokia 9000i kan have længere melodier. Det er kun hukommelsen i
telefonen der begrænser melodiens længde.

--
hilsen Verner Stormgaard
Nørreballe, Lolland